Hei,
onko kellään mitään vinkkejä miten voisi ennakkoon jo varautua tulevaan siitepölykauteen. Tytär on allerginen koivun siitepölylle. Olis kiva saada vinkkejä, jos vaikka joku auttais.
Ennakointia
4
868
Vastaukset
- oireeton
Oiva apu on luonnolliset karotenoidit, joilla
nostetaan vastustuskykyä. Tuotetta on saatavilla suoraan tukusta. Kysy tarkempia ohjeita osoitteesta infoposti@suomi24.fi - DuhaDenä
Eiköhän se paras ennakointi ole aloittaa antihistamiini ajoissa. Meidän perheessä ainakin Xyzal-antihistamiinilla on päästy tosi hyviin tuloksiin.
- Koivu
Hei, itse olen koivuallergikko ja ostin luontaistuote kaupasta ***
Kysy lisää a0402438@myy.helia.fi
Nimim. koivuherkkyys- !!!
Jos on tietoinen siitepölyallergioistaan, niin kannattaa aloittaa lääkkeitten ja esim. nenäsuihkeen käyttö pari viikkoa ennen siitepölykauden alkamista. Itselläni Telfast- ja Nasonex-kuurit aloitettu pääsiäisen aikoihin ja Pöly ei tunnu missään. Ei vuotoa eikä kutinaa ja ulkoilu maistuu! Lääkkeitten käyttöä joudun jatkamaan koko kesän, mutta lääkkeet ovat minulle olleet sopivat ilman sivu- ja haittavaikutuksia. Kallista tämä sen sijaan on pitemmän päälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593