Että voisin auttaa monia ..

antaatarvitsevalle

Herra siunaisi niin, että voisin mahdollisimman monelle voisin olla tuomassa apua heidän puutteisiinsa. On niin paljon köyhyyttä ja puutetta tässä maassa.
Minulla ei ole antaa.

5

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstaaseuraava

Hieno rukousaihe. Muista, olet rikkaan Isän poika tai tytär. Rukousten kautta Isä voi kanavoida hopeaa ja kultaansa sitä tarvitsevalle. Jeesus syntyi köyhyyteen, jos Hän olisi tullut palatsiin eivät paimenet olisi päässeet tervehtimään. Elanto oli taattu nuorelle perheelle siten, että Idän viisaat toivat suitsuketta, mirhaa ja kultaa, joilla päästiin elämän alkuun.

• antaatarvitsevalle

Jeesus ei siis auta köyhiä.

• ontulossakaikki

Amen

• antaatarvitsevalle

Perustele tai poistoon, turha kommenttisi? Otatko kolehtihaavista vai talletatko? edes vastaa tähän?

• MaranAta888

Miksi Daavid, oli niin suosittu Jumalan edessä?
      itse olen usein, pyytänyt, "Jumala anna minulle lotto voitto" niin "totisesti anna kaikesta sinulle kymmenykset".

Daavid oli vilpitön Jumalan edessä.
      itse olin myös vilpitön mutta en sitä saanut, ei, vaikka kuinka todistin kuinka paljon sitten tulen tekemään hyvää.

Mutta, minä olen maistanut, hyvän ja pahan tiedon puusta, joten en TIEDÄ mikä on hyvää!
      ja Kukaan ihminen ei tiedä!

vain ja ainostaan Jumala tietää.
      Jos tahdot tehdä hyvää, voit sitä aina tehdä, ja rahaa siihen ei tarvita!

Voit pyytää Jumalalta, AVUSTAJA, Armolahjaa.

1 Kor 12:28 Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.

Avustaa!
      ja kukaan ei arvosta sinua!
      olet lähes näkymätön, ja oikea kätesi ei tiedä mitä vasen kätesi tekee!

vain ja Yksin Jumala tietää ja saat sitten palkan taivaassa ja saat elää niukkuudessa, vähällä leivällä ja vaivaisella vedellä.

Mutta kuinka suuri onkaan se palkka mitä sitten saat taivaassa!
      Ja totisesti olet yhtä nöyrä kuin Mooses, ettet tekojasi sitten julki tuo.

Tahdotko rukoilla että saat Armo lahjan, avustaa?

mahdollinen avustaja siivoa vessoja, lakaisee lattioita, auttaa vanhuksia, ja palvelee kaikkia ilman että kukaan tietää!

kuinka suuri onkaan tätä ARMO!

Tahdotko tehdä "että voisin mahdollisimman monelle voisin olla tuomassa apua heidän puutteisiinsa."

Voitko olla vanhan mummon kauppa-apulainen?
      Tahdotko olla sokean silmä?

voin rukoilla sitä jos tahdot.

nyt laitan samalla oman Rukoukseni tähän jos tahdot koko sydämessäsi AUTTAA MINUA.

Joten voitko rukoilla että Jumala antaa tämä jackpot lotto voiton minulle, joka taitaa olla 54 miljoonaa, niin että voin ostaa oman saaren ja olla siellä ja ostaa kaikki mitä mieleni tekee, ja jatkaa sitten yksin istumista.

Joten Rukoile että vain ja yksin minä saan tämä jackpots voiton!

en missään muotoa, ensijaisesti ajettele, 500 miljoonaa intialaista lasta, enkä niitä miljoonia jotka kuolevat joka vuosi, nälkää!

Joka minuutti maailmassa kuoleen noin 20 ihmistä nälkää ja puuteeseen.
      EN heistä ITSE välitä, niin että heille leipää tahi "parannusta" vaivoista antaisin tässä ylätkylläisestä rahasta.

vaan kaikki jos mahdollista tuhlaisin itse.

Joten en vilpistele Jumalan edessä, vaan sanon sen mitä tahdon!

nyt Rukoile että vain ja yksin minä saan tämän voiton!

ja jos tahdot rukoilen että sinä saat avustajan Armo lahjan jos tahdot auttaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe