Sairastuin eilen mahdollisesti influenssaan ja olen sairastanut sitä vielä tänäänkin. Menin normaalisti nukkumaan ei ongelmia nukahtaa(nukahdin noin 1 aikaan). Olin ottanut kokonaisen buranan kello 19.00 joten en tuntenut että olisin kipeä.
No keskellä yötä näin unta/olin hereillä ja ajattelin jotain. Unessa oli käynnissä jonkinlainen taistelu, jossa räjähteli ja ammuttiin paljon. Koko kroppani tärisi ja hikoilin kuin sika. Muistan myös että minuun kohdistui todella isonkokoinen paine(liikuin kovaa) ja jotkut pallot , jonka sisällä olin uhdistyivät ja saivat aikaan räjähdyksiä ja tärinää minussa.
Kun hersi noin kello kuusi tunsin, että en ollut ihminen vaan jossakin pallossa, joka alkoi hiljalleen rakentua ihmiseksi. Tämä oli ouoin kohta koska tässä tunsin olevan hereillä ja pystyin liikkua. Kun kello oli seitsemän oli pallosta muodostunut ihminen ja heräsin. Olin kuolannut tyynyni märäksi ja sänky oli kosteana hiestäni. Kävin vessassa otin buranan ja kun burana oli ehtinyt vaikuttaa nukahdin ja heräsin kello 11.
Heräsin ja toimin niinkuin yleensä aamulla toimin. Tilanne tuntuu nyt todella pelottavalta nimittäin olen ennekin kokenut samanlaisia tuntemuksia nuorempana kun olin kipeänä.
Toivottavasti jollekkin on käynyt samoin tai ymmärtää muuten mitä tarkoitan.
Outoja tuntemuksia unessa.
14vuotiaspoika
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594