Teetaika-keitintä ei ilmeisesti voi lapset käyttää, tietokoneeseen ei ole rahaa... Onko olemassa mitää muita keinoja kuin simpedian selailu? Nelosesta siis kyse.
Miten saada lapsisim keskittyneeksi?
5
2526
Vastaukset
- Sims4pelaaja
Läksyjä tekemällä tulee yleensä keskittyneeksi.
Shakkipelin siirtoja miettimällä tulevat lapsetkin keskittyneiksi - ja ovat olleet sitä parisen tuntia jälkeenkin. (Sama vaikutus lienee videopelien pelaamisella.)
Joillakin maasta löydetyillä kristalleilla ja aarteilla, ostetuilla ja itse keskittyneenä maalatuilla tauluilla ja sisustusesineillä yms. on myös keskittymistä lisääviä auroja kunhan ne käynnistää, mutta mulla on käsitys etteivät monet niistä toimi juuri muuta kuin silloin kun simi on niiden "lähellä" (samalla tontilla niiden kanssa).
Modeilla ja koodeilla saa tietenkin simin keskittyneeksi pitkäksikin aikaa, jos sellaisia haluaa käyttää - ja luonteenpiirteitä muuttamalla voi vaikuttaa siihen kuinka helposti ja usein simit yleensä ovat keskittyneitä.- jokulaiskahilb
Simahtanut kirjoitti:
Shakkipelin siirtoja miettimällä tulevat lapsetkin keskittyneiksi - ja ovat olleet sitä parisen tuntia jälkeenkin. (Sama vaikutus lienee videopelien pelaamisella.)
Joillakin maasta löydetyillä kristalleilla ja aarteilla, ostetuilla ja itse keskittyneenä maalatuilla tauluilla ja sisustusesineillä yms. on myös keskittymistä lisääviä auroja kunhan ne käynnistää, mutta mulla on käsitys etteivät monet niistä toimi juuri muuta kuin silloin kun simi on niiden "lähellä" (samalla tontilla niiden kanssa).
Modeilla ja koodeilla saa tietenkin simin keskittyneeksi pitkäksikin aikaa, jos sellaisia haluaa käyttää - ja luonteenpiirteitä muuttamalla voi vaikuttaa siihen kuinka helposti ja usein simit yleensä ovat keskittyneitä.Lisäksi, jos pistää vanhemman simin auttamaan läksyissä, tulee automaattisesti keskittynyt tunnelma.
- jasusims4
mihin sen tee taika keittimen voi laittaa tai siis ku siihen tulee että sijoitetaan tietyn esineen päälle
- jokulaiskahilb
En oo tullut kokeilleeksi koko settiä, mutta veikkaan vahvasti keittiötasoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144