en oikein ole perillä näistä mut on tullut eteen vaan jotenkin outoa käyttäytymistä, ja varsin ihan aiheellistakin en tiedä, luulisin. Hakkaan aina silloin tälloin cs ssää ulkomaisilla servuilla, usein russia. JA joskus vaan alkaa tapahtuu outoa esim. yhtäkkiä servulle ilmestyy pelaaja nicillä esim. bbalalal.com, sivuilla joilla juuri vierailin netissä. Ei voi olla sattumaa.
Tai tossa tänää just Niin samaan aikaan kaksi pelaajaa joilla yhden tuntemani henkilön etunimi ja sukunimi fb:ssä siis henkilö jonka sivuilla olen käynyt varsin kahdesti, ei kaveri. Luokkaa BOB Dilderton vaikka :D, kaksi tyyppii ilmesty BOB ja dilderton ??? mitä wooot ei voi olla, ja oon melko varma että mun win käyttätunnus vilahti jossain vaiheessa siellä, yksi kirjain vaan puuttui ja oli varmasti vaan kielimuuri, en ymmärrä venäjää. Mut hmm...todella outoo.
Ei tää voi olla vaan sattumaa, varsin latasin jonkun RATin tai jonkun vakoiluohjelman servulta, toistaseks ei oo mitää tapahtunu windowsissa mut tos pelin sisällä ihan ku joku kyyläää mitä teen Winukassa samaan aikaan. ONks teillä tapahtunu vastaavaa, mitä mieltä ootte. Grrr...tuntuu tyhmältä.
HAcked RAt
Latiikinen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134