Olin tossa jonkun aikaa pois näiltä sivuilta. Ei ainakaan meno oo muuttunut tuossa ajassa miksikään.
Kummat täällä enemmän huvikseen huutelee rekkaporukka vai ne ei joukkoon kuuluvat?
Itse sain sen E:n tossa kesällä ja ajattelin näiltä sivustoilta etsiä alan nyky kuulumisia.
Sama meno täällä vieläkin
4
141
Vastaukset
- rautajousi
Näinhän se menee . Parhaat kuljettajat istuvat tietokoneiden ääressä jauhamassa paskaa - sillä aikaa kun rasvanakainen rahtari käy selvitymistaistelua sohjoisessa Suomessa.
- Vanhapru
Se vaan on niin, että nyky kuskit ajelee kolitsikankaasta tehdyissä kolitsimallisissa kolitsityöhousuissa kanjojaan ja neopreenikumisaappaat ajokenkinä. Kurvailevat aakkosmpaareihin ahmimaan ahmimalla makkarapannuja ja höyrikkäitä samalla kovasti mylvien ja karjahdellen. Tauoilla juovat vadelma ja metsämansikka mehuja monta tetraa. Nortti käryy suun pielessä äl aa puhelimeen huudetaan taukoomatta, että "HALOO HALOO HALOO"
- TroliIsBack
No tulihan se tosihauska vakitrolli jälleen kolitseineen hakemaan huomiota palstalta. Lervo-jutut ei huvita sinua itseäsikään enää ja et ole niillä enää pitkään aikaan viitsinyt "hauskuuttaa"? Kolitseissa olevista prujuista et huomannut yllä mitään mainita. Miksi?
- VähälänKetku
Tää on PERÄSUOLI24 eikä mikskään muuksi muutu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301