Kaikilla pojilla bokserit?

Mä luulen että suunnilleen 98% teinipojista ja nuorista miehistä käyttää boksereita vai oonko väärässä käyttääkö joku teinipoika nuori mies "tavallisia" alushousuja nykyään vastakaa, :) ite käytän boksereita oon 23v mies aloin käyttää boksereita kun olin seitsemänelöä luokalla eli olin 13-14v kun aloin käyttää boksereita kun kaikkilla pojilla pukuhuoneessa oli ja mulla silloin pikkuhousut ("tavalliset" alushousut) niin jos vastailkaa kiitos 🙂

4

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulttuurin.kääntöpuoli

Jokainen saa käyttää sellaisia alushousuja mistä itse tykkää ja kaikki vaihtoehdot ovat aivan yhtä hyviä.

• Jusssi1_

Joo niin se on mä halusin vaan kuin kaikilla muillakin oli ja kokeilin boksereita mukaviahan ne oli joten niitä aloi sit käyttämään

• useimmilla_trikoo

Valtaosa käyttää nykyisin trikooboksereita, jotka ovat siis ihonmyötäistä venyvää kangasta. Harvemmalla sen sijaan on boksereita.

Bokserit ovat väljää ja venymätöntä kangasta, ja miesten alushousut olivat ennenvanhaan (50-luvulla ja aiemmin kun elastaania ei vielä ollut keksitty) aina tavallisia boksereita, eivät moderneja trikooboksereita. Bokserit valmistetaan samanlaisesta puuvillakankaasta kuin kauluspaidat.

Tavallisiakin boksereita on vielä paljon myynnissä (esim. stockalta löytyy Calvin Klein, Ralph Lauren, Hilfiger boksereita eikä pelkkiä trikooboksereita). Suosittelen siirtymistä oikeisiin boksereihin sitten kun lopettaa olemasta 14v teinipoika.

• Oon ite kokeillu "oikeita boksereita" mutta ei ollu mukavia pippeli liian löysänä niissä joten käytän mielummin trikoo boksereita mutt bokserit niin tarkoitan ja muutkin tarkoittaa tommosia tiukkoja boksuja. Esim. Jos kysyy kaupassa anteeksi missä teillä on siideriä nii oletan että ne tarkoittaa sitä missä on alkohoolia. Mutta kerran yks kysyi missä teillä on siideriä ja sanoin et tuolla sit se tuli takas sanoo ett taida osata hommasi mä ajattelin ite jaha mitäs nyt ei kun etin alkoholitonta siideriä joo ei kukaan alkoholi siideriä juo ei kukaa joo ei ei jotain semmosta se mumisi ei kukaan juo alkoholi siideriä ei se ihan noin sanonut mutt jotain ei kukaan alkoholi ei.... ja sitten jaa sä et oikein osaa suomea sit se alko puhuu ruotsia sit se sanoi eikö teillä oo vihreetä pulloa semmoosta 1,5l pullosanoin ei oo valitettavasti ja toisti saman no eikö teill todellakaan oo no ei oo valitan ja sit on tosi outoo että teillä on alkoholittomat juomat hyllyjen päädyissä tosi outoo silloin meinas tämän miehen (minä siis) hermot mennä meinäsin sanoo että no en mä oo suunnittellu nämä hyllyt ite mutt en sanonut ja siis hermot mennä sisällä mun sisällä en näyttänyt uloos miten mua vitutti olin tosi ystävällinen vaikka vitutti todella, mutta kun mulla on semmonen kyky ett jos mua vituttaa esim niin se ei näy uloos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8257
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6503
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3745
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2948
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2590
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2553
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2286
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      121
      2243
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196