Kun Sinä tiedät satavarmasti Minun käyvän täällä?
Miltä tuntuu
10
296
Vastaukset
- KirjoitanNyt
Tiedän erään naisen käyvän täällä. Ei tunnu miltään, enkä ollut yllättynyt. Elämää vaan kaikki.
Ajatuksena vain tämä. - Vastaussulle
Onhan tämä asia ollut selviö jo useamman vuoden
- Mikäliesyynä
Onhan nämä haukkujat jo nähty aikoja sitten.. milloin mitäkin.. ei taida olla itsellään puhtaat jauhot pussissa..
- Eikuuluei
Mitä vittua se minulle kuuluu kuka käy.
- Hämmästyin
Pohtia miehenäkin minä sinut jo tunnistin ennen kun kerroit
- Mävaanoon
Siiinähän se. Ihan kiva tietää.
- 5cardcharlie
Tässä on hyvä viisaus: liittyen erääseen musiikkikappaleeseenkin, Johnny Cash: "Never count your money while sitting at the table...".
Tarkoittaa sitä että, turha on huolehtia omasta varallisuudesta elämän aikana, kun toiset sen varallisuuden käyttämiset päättävät kuitenkin kun itse olet kuollut. Et voi vaikuttaa sellaiseen.
Eli pokeripöydän jättäminen, on kun kuolema tulee, toiset päättävät mitä tekevät elämäsi ansioilla sen jälkeen. Ei ole päätettävissä kun olet poistunut elämästä.- kuisvanhaoot
Aika itsekkäästi ja vastuuttomasti ajateltu, jos on kerta perillisiä. Vai miltä tuntuisi jos veisin isäsi varallisuudesta puolet ja joutuisit tyytymään lakiosaan. Parhaassa tapauksessa kaikki olisi minun nimissäni. Ja minun kuoleman jälkeen kaikki menisi entisestä liitostani olevalle lapselle.
- Ei_mua
Haittaa vaikka tiijät.
Tv.m nainen Mää snaoisin, että jotian yhteistä meillä sentään...<3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575