Apua tarttis ....itselle tullut kauppojen yhteydessä Regis Napoli Mandoliini.
Osaako kukaan kertoa onko soitin mikä ja kuinka arvokas mahdollisesti ?
Mandoliini
RegisNapoli
2
130
Vastaukset
meillä mandoliinit on poissa muodista, ebayssa ne on alk 50$, torifiissä jos laitat 20-30€ saattaa mennä viisikymppiä voi olla liikaa. Kotim Landola maniskat ei näytä liikkuvan 50-60€ pyynnöillä..
Ite ostin Landolan reilulla hintaa, mutta sen huolto otti kolme viikkoa kaikkinensa... kuvista kun ei näe kokonaisuutta..- Anonyymi
On arvokas. Kolmea tonnia kannattaa pyytää ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854