Ajatteko rekkakuskit teli alhaalla vai ylhäällä liukkaalla eli onko 3 akselisen auton telipyörissä jarrut? Ja miten saadaan täyspitkään yhdistelmään mahdollisimman paljon jarruja päälle esim mäessä lastauksen ajaksi?
Kuorma auton jarrut
3
576
Vastaukset
- fdederikki
Tottakai joka renkaassa jarru on. Teli ylhäällä ei oikeastaan ajeta kuin tyhjänä tai kevyellä tavaramäärällä, koska se säästää renkaita. Telinkevennintä käytetään jos on läskipäino päällä ja on liukasta liikkeelle lähdettäessä. Vakaampaa se meno teli alhaalla on.
Pito periaatteessa paranee jos ajaa teli ylhäällä koska sama paino jakautuu vähempään määrään kosketuspintoja. Jos on vetävä ja kääntyvä teli,se ei välttämättä nouse mutta sitä pystyy keventämään.
Käsijarrulla. Dollyssa ja "rekassa" on usein vielä oma jarrulukitsimensa vaikka kaikki jarrut pitäisi olla päällä kun nupista laittaa käsijarrun.- Abc12345689
"Tottakai joka renkaassa jarru on"
Siis renkaassa jarru? Nyt en ymmärrä tai sitten sinä et ymmärrä. Mun järjen mukaan jarrut ovat pyörissä, ei renkaassa? Veikkaan, että olen hiukan daiju tai sitten fuulaat kiusallasi trollaten.
Olisiko täällä ihan oikeaa tietäjää? - äöy987
Abc12345689 kirjoitti:
"Tottakai joka renkaassa jarru on"
Siis renkaassa jarru? Nyt en ymmärrä tai sitten sinä et ymmärrä. Mun järjen mukaan jarrut ovat pyörissä, ei renkaassa? Veikkaan, että olen hiukan daiju tai sitten fuulaat kiusallasi trollaten.
Olisiko täällä ihan oikeaa tietäjää?Ei se jarru ole pyörässäkään, joka koostuu vanteesta ja renkaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270