Olimme tänään lähdössä kaverini kanssa pilkille. Kaveri alkoi pukemaan päällensä, riisui ekaksi farkut ja laittoi sukkahousut tilalle ja niiden päälle toppahousut. Menin niin hämilleni että en saannut kysytyksi miksi käyttää sukkahousuja eikä pitkiä kalsareita. No nyt oon tuonkin nähny että mies käyttää sukkahousuja. Jotenkin ei vaan mee mun jakeluun että mies käyttää sukkahousuja. No kukin tyylillään...
Sukkahousut kaverilla
13
4283
Vastaukset
- maailmamuuttuu
Kaverisi on viksu. Olen kokemuksesta huomannut että ns. sukkahousut, paremminkin miehille jo vuosia myynnissä olevat ihonmyötäiset "kalsarit" (esim. Sloggit, Balck Horsillakin on) monta kertaa lämpimämmät kuin perinteiset lökäpöksykalsarit. Perustuu juuri ihonmyötäisyyteen. Ehkä myös naistenkin sukkahousut. Ohuet mutta tehokkaat.
- SukkisJukkis
Oletko kokeillut Kunertin Warm Up 60 denin sukkiksia? Suosittelen.
- Verkkis
Kantsii vielä ottaa messiin verkkosukkahousut jos jään alle verkkoja.
- palmikkosukkikset
Lindexin puuvillasukkahousut tai thermo sukkahousut, kyllä tarkenee
- kiinnostaakovasti
Oliko paksut sukkahousut? Minkäväriset?
- cottonrib
Prismasta ja Tokmannilta thermosukkahousut. Viininpunaiset ja tummanvihreät. Kunert Warm Up 60den on myös tuttu, ja palmikkosukkahousutkin. Melkeinpä kaikenlaisia sukkahousuja olen kokeillut. Mukavimmat kuitenkin 40 den sukkahousut. Talvella ei riitä tietenkään, vaan käytän juuri thermo- tai neulesukkahousuja.
- kiinnostaakovasti
Oon samaa mieltä. 40 denierin sukkahousut on todella mukavat jalassa.
- AmarReino
Parhaat on Amarin liivimäisellä housuosalla varustetut tukisukkahousut.
- Kelpie_176
Ihan normaalia. Aloitin itse sukkisten käytön niin että mulla oli keinonahkahousut joiden alle oli pakko olla jotain. Eksä sitten puolivitsinä ehdotti että laitan ohuet sukkahousut. Kokeilin ja käytin sukkiksia niiden housujen kanssa monta kertaa. Niitä housuja ei enää ole, eikä ohuita sukkiksiakaan, mutta paksuja villaisia sukkahousuja on tullut käytettyä jo monta vuotta lähinnä talviaikaan.
- Miespä
Pilkille on parasta laittaa kahdet 20 denieriset päällekkäin. Parasta kerrospukeutumista.
- Jab
Miksi 20 den? Kalamiehen käsissä ne menee rikki alle aikayksikön. Itse käytän 60 den ja laadukkaita tuotteita = saksalaisia. Kestävät käyttöä ja pesua.
- Zqsqrn
Lapsena sukkahousujen käyttö oli ennen aivan yleistä tytöillä ja pojilla. Itsellänikin oli puuvillasukkikset ainakin kuusivuotiaaksi saakka ja pakko oli käyttää niitä. Muuten ei päässyt ulos...
- Avarru
Onpas outoa. Parinkymmenen vuoden päästä on outoa, että joku pitää aivan perusteltuja alusvaateratkaisuja outona. Ei niitä ole tarkoitus esitellä. Kaltaisesi saavat siitä vain mahanpuruja. Suhtautuu vain kuin muihin vaatteisiin kuten luonteva kaverisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184