Moikka semmoista vaan piti kysyä että toimiiko kaikki online pelit ihan tavallisella Ethernet kaapelilla vai tarviiko jonkun jäsenyyden mikä maksaa.
Kiitos vastauksista!
Ps4 nettikaapeli
5
1899
Vastaukset
- vaaditaan
Ps - plus jäsenyys vaaditaan ja itse käytän Wifi - yhteydellä.
- Playstation2018
Kaapeliyhteys taitaa olla luotettavampi kuin langaton wifi, mutta on mullakin wifi toiminut kyllä ihan hyvin, riippuu miten lähellä modeemi on PS4:sta ja miten paljon on seiniä tai esteitä (jos on edes) modeemin ja PS4:n välillä, kun itsellä on täl hetkel semmonen tilanne että modeemi on jonkun verran kauempana PS4:sta (pari seinää välissä) ja yhteys on vähän heikompi kuin aiemmin kun oli modeemi ihan vieressä. Mutta PS4 näyttää ottavan aika hyvin signaalia vastaan langattomasti. Sittenhän yhteyden nopeuskin vaikuttaa peleihin.
- Nuuttiojala
Saako ps 4 nettikaapelin/johdon jos saa miten se toimii ja mitä siihen tarvii olisi kiva jos joku vastaisi🖒😀
- Jotainnn
Adsl piuha pleikkarin persiistä modeemin persiiseen sitte tarvit psplus jäsenyyden 3kk maksaa noin 20e ja 12kk noin 50e ja siinä oleva koodi pitää käydä aktivoimassa ps storessa psplus kohdassa.
- Anonyymi
Miten tämä nettikaapeli yhistetään PS4:loseen ois kiva tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738