Keeway ongelmia :( auta

jessepee

Moro. elikkäs kiiwi pätkii noin 100-200m ajon jälkeen aina liikkkeelle lähdettäessä. miksi?
Kun sammutan, ja kun tulen takaisin ja yritän käynnistää niin ei meinaa onnistua. Eli lämpimänä käynnistys vaikeaa.. Miksi :Dd?
Ja bensaa kuluu aivan jäätävästi melkein puol tankkia 10km ajolla wtf?? pls jos tiedät jotain niin tule kertomaan!

5

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus_1a

sulla on säädöt ihan pielessä. säädä kaasutin laihemmalle tai paluta tehdas asetuksille ja säädä sitten säädöt kaavion mukaan.

• ammattilaanen02

Tiedän 90% varmuudella mikä siinä on vikana. sulla on sähköryyppy rikki eli se on jumittautunut kokoajaksi päälle. Itselläni oli sama vika aeroxissa kun ihmettelin miten vie niin tolkuttoman paljon bensaa niin selviti että ryyppy on sökö. Uusi sähköryyppy maksaa motonetis 20e mut ite tilasin ebaysta nii makso vaa 6e toimituksineen:D ja on toiminut jo reilun vuoden aivan moitteetta. toi on aika yleinen ja helppo vika korjata:)

• Googleta_ensin

Helpompi on sun viedä moposi huoltoon ja et säre enempää. kun kerran et ole syntynyt rasvanäpiksi ei kannata yrittää.. veli on ihan tumpelo mekaanisten koneiden kanssa mutta ihan velho kun on kyseessä servot ym.. sähkö koneet.

halvalla joku korjaa sun moposi. itse työnnän toisten romut 20e korjaukseen osat.
      Katso netistä "tyyppiviat" usein vika löytyy sieltä ja korjaus neuvokin löytyy..

• Jutustelija1

Olet hyvä kaveri jos korjaat 20€ palkalla kavereidesi vermeet, tuohon hintaan sopisi laitella minunkin vermeitäni ;-)

• NiitäVermeitä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37