Hiha tatuoinnit

KrissyFin

Käsivarrestani on yksi tatuointi ja olen alkanut miettiä minkä ottaisin seuraavaksi. Olen ihastellut koko käsivarren tatuointeja. Miten niiden kanssa edetään? Onko se niin, että kuva kerrallaan lähdetään ottamaan lisää vai suunnitellaanko tatuoijan kanssa yksi iso kokonaisuus?

3

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AK_K

Olen nähnyt molempia ratkaisuja eli molemmilla tavoilla saa käsivarret täyteen. Itse olen pitänyt toistaiseksi käsivarret ilman tatuointeja, 8 kuvaa on muualla kropassa eli jaloissa, rinnassa, vatasssa ja kyljessä. Sitten jos ja kun tulee lyhythihaisessa paidassa näkyvää kuvaa, niin laitattaisin juuri nopealla aikataululla kerralla suunnitellun ranteesta lähtevän koko käden tatuoinnin.

Olen jopa haaveillut, että joku vuosi elokuussa siirtyisiin säiden vuoksi pitkähihaisiin vaatteisiin ilman näkyviä tatuointeja ja seuraavana keväänä toukokuussa paljastuisikin kavereille, tutuille ja sukulaisille ilmojen lämmetessä kokonaan mustaharmaiksi tatuoidut käsivarret. Ehkä aloitan jo ensi syksynä.

• AK_K

Ja jatkan vielä, että olisin ihan valmis elämään hihojen kanssa vaikka tästä päivästä lähtien, mutta 1) haluan varmistua, että työnjälki on itseäni miellyttävää 2) tatuoijan kanssa ei tule kiusallinen olo, sen verran paljon pitää viettää samassa huoneessa aikaa, kun koko käsi tehdään. Tämän vuoksi on vielä harkinnassa, että missä rupeisin laitattamaan koko käden tatuointeja vai rupeanko ollenkaan.

• TattooSpurgu

Molemmat onnistuu. Itse nyt jos voisin (hihat ja leggingsit on jo) niin suunnittelisin koko käden kerralla, istuu paremmin yhteen kuvat. Nyt on vuosien varrella eri tatuoijat tehneet taidettaan palasina josta ei oikein saa muodostettua yhtenevää kokonaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4914
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3985
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2331
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1938
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1828
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1185
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1124
    Aihe