Onko kenelläkään muulla vaikeuksia saada suomi24 sähköpostia auki?
Sähköpostin lukeminen
6
12779
Vastaukset
Eipä oo toiminu muutamaan päivään...
- Isännöitsijä
Kyllä,postiin ei pääse vaikka itkis jne. Koko juttu ollut ainakin vuorokauden kuollut. Ovat varmaankin jälleen suorittaneet huoltoa tai jotain päivityksiä että alkaisi toimimaan paremmin. Tarvitsen s-postia työn puolesta, isännöitsijä, lähes päivittäin ja varsinkin viikonloppuisin, joten tällainen "varmuus" on syvältä. Olen jo aikaisemmin harkinnut vaihtoa johonkin muuhun mutta tietsikatollona en osaa kääntää postiani toiselle osoitteelle, jospa jostain löytyisi osaaja.
- rumpulainen
ei perk... pääse ja ois pakko päästä ... IHME TOUHUU ... mikä mättää ...???
ON ONGELMA HOMMA EI TOIMI
- syvältä
Kuule, et ole yksin ongelman kanssa!! Olen eillisestä asti suorastaan manannut maanrakoon koko Suomi24 postin. Ei pääse postiin, ei pääse lukemaan, ei pääse vastaamaan ja olisi hyvin tärkeää postia ainakin itselleni siellä!! Voisivat edes ilmoittaa tavalla tai toisella, jos on ongelmia, mutt ei kun ei......Raivostuttavaa!!!
- jhghhghjghjhjhgh
siinä sulle luotettavampi postiloota...
https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palvelut/netposti.html
ei kukaan täysjärkinen käytä s24 postia mihinkään tärkeään...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441