Oon alkanu epäillä et mulla on virus puhelimessa joten tyhjensin tehdasasetukset. Mutta sitten huomasin et mun sd kortin kaikki tiedot on tallella. Ja nyt mietin että jos se virus onkin mun sd kortille ladattu. Ja sd korttini on ihan luotettava.
Virus puhelimessa?
5
471
Vastaukset
Niin ja mikä saa sinut epäilemään virusta? Virus on ohjelmakoodia, joka pitää suorittaa, jotta se vaikuttaa. Vaikka kortilla olisikin jotain ei puhelin sitä suorita.
- Auttakaam
No kun minun tiedostoissani oli jotain outoja koodeja mitkä ei sinne kai kuulu
- Auttakaam
No kun minun tiedostoissani oli jotain outoja koodeja mitkä ei sinne kai kuulu.
- salailen
Oletko puhelimen asetuksissa ottanut SD-kortille salauksen käyttöön? Siinä tapauksessa tiedostojen lukeminen ei onnistu tietokoneeseen kytkettävällä muistikortinlukijalla.
- Auttakaam
salailen kirjoitti:
Oletko puhelimen asetuksissa ottanut SD-kortille salauksen käyttöön? Siinä tapauksessa tiedostojen lukeminen ei onnistu tietokoneeseen kytkettävällä muistikortinlukijalla.
kukaan ei ole päässyt minun sd korttiini käsiksi fyysisesti. Ja minulla ei kai ole sd kortin salausta käytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311