Bongasin tällaisen keskustelun jota lainaan hävyttömästi luvatta, " Kun olin Hyundaita myyvässä merkkiliikkeessä töissä ja uusiin Hynyihin tehtiin luovutushuoltoa, autoista löytyi usein torakoita sisältä. Olivat oikein kunnon mörssäreitä. Löytyi kuolleita ja eläviä, riippuen vuodenajasta Suomessa. Taisi olla Hynnynin tehtailla pieni torakkaongelma."
Onko kokemuksia? Kuuluuko luovutushuoltoon myrkytys?
Torakoita uudessa autossa???
härski_hartikainen
6
536
Vastaukset
Olipa hauska juttu.
Vitsivitsi. Ei ollut.- sqqqqq
Tollasen provon voi suosiolla poistaa. Mitään tuollaista ei ole koskaan tapahtunut.
- AudiA8Quattro2017
Itse ostin Audin, oli rottapesue uudesta asti repsikan penkin alla. Tämäkö saksalaista laatua...?
- pitäämyrkyttää
eipä tuo vielä mitään olen kuullut että penkeistä saa satiaisia kun turkkilaiset ovat niitä autoja koonneet tehtaassa.
- vittuperkelehelvetti
volvossa ainakin torakoita kaikkialla auton korin sisällä, ihan pienia ja isoja, kuolleita tainnu kaikki olla johon oon törmännyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225364- 264557
- 282641
- 342304
- 372058
- 151988
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211327- 151226