Aalto postailee venäläiseen Vkontakteen videoita itestään, Olavi Mäenpäästä ja Pekka Siitoimesta.
Siitoin , Aalto, Mäenpää. Kova kolmikko?
Mitä Aalto tekee Komentajan virkansa eteen?
Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin oli aikanaan tunnettu tekijä. Komentaja Aalto ei taida saada mitään aikaiseksi. Jopa mainittu Mäenpää taitaa olla enemmän tekijämies?
Komentaja Kai Mikael Aalto
6
3016
Vastaukset
- gghuyff
Vain Aalto on noista enää hengissä
- SuomenYstävä
Missä videot?
- luuserikomentaja
Komentajan kotikulmilla Oulussa joukkoraiskataan pikkutyttöjä. Mutta mitä tekee komentaja Aalto?
Toiminta tai edes tiukat kannanotot ei taida tätä "suurta johtajaa" paljoa kiinnostaa!? - Anonyymi
Mikä vtun "komentaja". Minä olen sitte varmaan kenraali, kun haluun ja kaveritkin niin sano.
- Anonyymi
Tietäkää, Venäjästä on hyötyä meille. Kunhan tottelevat ja seuraavat ohjeita. Kuuliko myös Herttua Pertti, hyvä ! ei jatketa riitaa. Uskotaan tai ei jompi kumpi meistä on mielisairas. Jos minä olen, olenkin jo hoitolassa ? Jos sinä olet, olet pari päivää lomalla. Minusta työpaikan tulee olla sukupuoli neutraali. Samoin henkilöstö mutta myös asiakkaat ?. Muuten täällä on salaista toimintaa. Ajatelkaa Ohjaajat ja Asukkaat, aluksi vartijat ja internoidut. Näitkö Pertti minut miehenä vai naisena. Hullun oireita oli myös Kallolla Arskalla ja Öhmanilla ,mutta myös Mossella. Pertti astuit rajan yli. Perrtti kohden vankilaa. Voisin hankkia Pertille vaikeuksia. Pidän teitä enemmänkin maan miehittäjinä. Ilmeinen sotilas valta ja sotilas diktatuuri. Tämä tilanne osassa maata. Tarvitsen kartan. Voisin pysäyttää teidät, rikotte sopimuksia ja sääntöjä, voisimme mekin, esim. pyyntö ulkomaille. Tämän se Pertti paljasti
- Anonyymi
Ottiko Komentaja kunnon pääsiäiskännit vai pysyikö päivystys auki 24/7?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094