Kuinka harvinaista että suomalainen omaa _oikeasti_ paksut hiukset?
(Vrt. Vahva, kuriton, paksuhiuslaatu)
Onko prosentti kuinka pieni? 2% ? 5%? Vai onko monilla suomalaisella paksu hiuslaatu?
Enkä tarkota suomalaiseen tapaan paksuja hiuksia, että ohuita\hentoja hiuksia on paljon.
Nimen omaan tarkoitan et hiuslaatu on myös paksu.
Ps. Ottakaa huomioon että kaikilla ei ole aitoja omia hiuksia, hiustenpidennykset ja tuuhennokset on muotia.
Onko paksut hiukset suomalaisilla harvinaiset?
13
3423
Vastaukset
Määritä "suomalainen".
Hihhulisuvakkien mielestä ihmisrotuja ei ole olemassakaan, mutta suomalaisen rotuominaisuuksiin nyt vaan kuuluu (kunkin hiuksen halkaisijaltaan) ohuet hiukset. Yleisesti Suomessakin vaaleat ovat ohuthiuksisempia kuin tummat.
Ovathan Suomessa asuvat romanitkin suomalaisia, mutta heilläkin on yleisesti selvästi paksummat hiukset kuin etnisillä suomalaisilla.
Kun on päässyt silittämään kiinalaisen neidon hiuksia, on väkisinkin huomannut kunkin yksittäisen hiuksen olevan aivan reilusti halkaisijaltaan suuremman kuin meikäläisen hiuksen.- Oonpaksuhiuksinen
Jep vaikee määrittää suomalainen, sanotaanko et tyypillinen suomalainen hiuslaatu on ohut läpimitalta..
Mietinkin mut aika jännä vaikka oon etninen suomalainen ja mun hiuslaatuu kuvaillaan "ulkomaalaisen" hiuslaaduksi joka on toisin perus suomalaisen värinen vaalea 7 tummuusaste, kuulemma tosi harvinnaista noin paksu hiuslaatu ja määrä.
Tosi vahva hiuslaatu ei yleensä ole vaalea, mutta mulla on. :D
Jos mun hiusta koklaa, tuntuu samalta kuin jouhi\ aasialainen hiuslisäke aitohius tai peruukki, sen lisäks mul on hirveest sitä :'D
Aika jännä miettii et onks se oikeest tosi harvinaista :D
Kuulen aina päivittelyn paksut tukast ja siintä kuinka paljon tukkaa pitää ohentaa ja hoitaa voiteilla ja öljyillä - Paksuhiuksinen
Mietinkin et voin pitää itseeni harvinaisena :'Dd
- Paksuhiuksinen
Jotkut välillä kysyy oonko puoliksi ulkomaalainen vai onko mun hiukset ettei oo lisäkkeitä :D
Ja kampaajal kestää aina kauan Oonpaksuhiuksinen kirjoitti:
Jep vaikee määrittää suomalainen, sanotaanko et tyypillinen suomalainen hiuslaatu on ohut läpimitalta..
Mietinkin mut aika jännä vaikka oon etninen suomalainen ja mun hiuslaatuu kuvaillaan "ulkomaalaisen" hiuslaaduksi joka on toisin perus suomalaisen värinen vaalea 7 tummuusaste, kuulemma tosi harvinnaista noin paksu hiuslaatu ja määrä.
Tosi vahva hiuslaatu ei yleensä ole vaalea, mutta mulla on. :D
Jos mun hiusta koklaa, tuntuu samalta kuin jouhi\ aasialainen hiuslisäke aitohius tai peruukki, sen lisäks mul on hirveest sitä :'D
Aika jännä miettii et onks se oikeest tosi harvinaista :D
Kuulen aina päivittelyn paksut tukast ja siintä kuinka paljon tukkaa pitää ohentaa ja hoitaa voiteilla ja öljyilläVarmastikin olet hyvinkin harvinaisessa seurassa hiuksinesi. Paksua tukkaa näkee, mutta kuten jo totesitkin on suurin osa nähdyistä hiuspehkoista peruukkeja.
Naureskellaanko sinunkin "peruukillesi" ja pidetään turhamaisena bimbona? ; )
Seiska on "Medium Blonde", eli suunnilleen sama kuin minulla, tosin itselläni on tavallisen suomalaisen ohuehkot hiukset. En valitettavasti enää muista tarkkoja mittoja, mutta olen mitannut yhden silkinhienon vaalean tukan omaavan nuoren naisen hiuksen halkaisijan mikrometrillä, ja oli huomattavasti, n. kolmanneksen vielä ohuempi kuin minun.
(Kaikkea sitä tuleekin mittailtua ja kokeiltua.)- Paksuhiuksinen
Kollimaattori kirjoitti:
Varmastikin olet hyvinkin harvinaisessa seurassa hiuksinesi. Paksua tukkaa näkee, mutta kuten jo totesitkin on suurin osa nähdyistä hiuspehkoista peruukkeja.
Naureskellaanko sinunkin "peruukillesi" ja pidetään turhamaisena bimbona? ; )
Seiska on "Medium Blonde", eli suunnilleen sama kuin minulla, tosin itselläni on tavallisen suomalaisen ohuehkot hiukset. En valitettavasti enää muista tarkkoja mittoja, mutta olen mitannut yhden silkinhienon vaalean tukan omaavan nuoren naisen hiuksen halkaisijan mikrometrillä, ja oli huomattavasti, n. kolmanneksen vielä ohuempi kuin minun.
(Kaikkea sitä tuleekin mittailtua ja kokeiltua.)Yks sano et näytän klovnilta:D
Mutta yleensä vanhemma naiset kehuu :D
Ja oon testannu muiden hiuksii, niissä ei oo rakennetta niin paljoo, jos ei oo vahva tukka.
Ulkomaalast tukkaa oon testannu myös sekä tummaa paksuu luonnonkiharaa (mustaa).
Kasvatan omaa värii (nyt blonbdattu 9 aste) oma siis 7
Ja tavote kasvattaa pituuttaki, mut taipuilee nii pitää ravata 6 viikon välein ohennuttamas ja siistimäs niskatukka. Tukka kasvaa 1,5-2 cm kuussa (juurikasvust kampaaja laskee).
Jos ei ohennuta,alkaa tulee potta (päänympäri menee vaik ei oo ees kovin kiharat) vähä taipusat vaa.
Nyt n. 4-4.5 cm tyvee omaa värii ja viimeks värjäsin 9.1 2017 eli viikon päästä 3kk
Tosi nopee kasvu :D - Paksuhiuksinen
Taino ei iha päänympäri mut puolpitkist hiuksis menee melkein (tosi tosi kuohkeet) jos teen loivat laineet
Näyttää siis klovilta se..
Reilu ohennus on pelastus kun kasvatan :D ei tuu tota efektii - Paksuhiuksinen
Tiheät, vahvat hiukset ei mahdu kasvamaan ilman tota efektii jos ei ohennuta :D
Hiusten Pesu on vaikeeta välil ton takii ku paksun hiuslaadun lisäks tosi tiheet :D Paksuhiuksinen kirjoitti:
Tiheät, vahvat hiukset ei mahdu kasvamaan ilman tota efektii jos ei ohennuta :D
Hiusten Pesu on vaikeeta välil ton takii ku paksun hiuslaadun lisäks tosi tiheet :DOhuthiuksisilla taas ponnari näyttää rotanhännältä. ; )
Sellaista ei millään saa pöyheäksi, vaikka hieno tukka on myös kivan näköinen, kunhan sitä on (olisi) tarpeeksi.- Paksuhiuksinen
Kollimaattori kirjoitti:
Ohuthiuksisilla taas ponnari näyttää rotanhännältä. ; )
Sellaista ei millään saa pöyheäksi, vaikka hieno tukka on myös kivan näköinen, kunhan sitä on (olisi) tarpeeksi.Niinkuin sanotaan kaikes hyvät ja huonot puolet :D
Kesäpäivät on. Tukka hiestä märkä aina helteillä. :D
Etenki ku menee pihalle tuntuu et tukka hikisempi ku lenkkeilijöil. Se viel alkaa haisee nopeest nii pitää pestä joka toinen päivä, onbnbeks kesäl voi käydä rannal nii vedes ei. Hikoile nii paljoo
Talvelki pesen kyl joka toinen päivä karstan takii ja se poistuu pesemäl:D
Iho on kuiva nii ei joka päivä voi pestä - Paksuhiuksinen
*onneksi
Sori näppäimistö ei oo paras
- cloudsa
Mielestäni on melko harvinaiset, tietysti jotkut sanoo että nyt varsinkin miehillä siili on muotia. Paksuutta saa lisää erilaisilla tuotteilla, itse tykkää hairme - tuotetta käyttää
http://www.uudethiukset.com/ - Mom87
Ensinnakin Aasialaisilla on tosi ohut tukka kun vertaat esim arabeihin ja afrikkalaisiin. Itella on todella rasittava hiuslaatu mustan ruskea ja on juuri keksi aasista silti voisin sanoa et mun ystavalla on todella paljon enemman hiusta kun mulla ja on Suomalainen tosin tumma hiuksinen ihminen myos kyseessa. Hiukseen vaikuttaa ilmasto ja kuinka siita huolehtii seka ravinto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068