Olen 20-vuotias. Olen ostanut kasvorasvan ja noin kolme viikkoa käyttänyt sitä huomaamatta, että se on anti-age. Tämä taitaa olla tyhmä kysymys mutta ihan tosissaan aloin miettimään, että mitä jos käyttää nuoresta pitäen anti-age rasvaa, (jossa oletettavasti vahvempia aineita ryppyjä vastaan) niin mitäs sitten kun on vanhempi? Tehoaako anti-age rasvat enään kun niitä on jo käyttänyt nuorena. Minua rasva on ehdottomasti auttanut kuivan ihon kanssa mutta tuonut finnejä, josta syystä vaihdan rasvaa, joten kysyn tätä ihan vaan mielenkiinnosta.
Lisäksi jos on jotain kasvorasva ehdotuksia niin kertokaa :) Iholle joka on melko kuiva ja rasvaa käyttäessä näpyt lisääntyy.
Anti-age voiteet nuorella
Rasvaa
1
1587
Vastaukset
- pvatgdwwdyj17
Anti-age on varmaan liian raskasta sun iholle. Apteekin perusvoiteet on parhaita. Kysele henkilökunnalta mikä vois olla paras juuri sun iholle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427195
- 324018
- 543513
- 423010
- 172766
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159