Hellou!!! Olen 13-vuotias tyttö, joka mietiskelee jo nyt tulevaisuutta ja opintoja yms. Olen sis jo päättänyt, että minusta tulee sisustisarkkitehti, mutta en tosiaankaan tiedä kaikkea alasta. Haluaisin tietää, mitä kursseja/aineita pitää käydä lukiossa, jotta pääsisi opinnoissa eteenpäin... Jos nyt tuossakaan oli mitään tolkkua, olisi kiva, jos joku tietävä osaisi auttaa..
Ps. Olen yrittänyt etsiä tietoa jo kauan netistä tuloksitta ja nyt pitäis ottaa kaikki keinot käyttöön, että löytäosi tietoa tästä (koulussa käsitellään ja kotitehtävänä etsiä aiheesta tietoa..).
Sisustusarkkitehdiksi...
1
688
Vastaukset
Juuu, muuten sori kirjoitusvirheet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184