Sipulille ei kelpaa saasteeton vesivoima

TalousNeroKempeleestä

Sipulin hallitus ei antanut lupaa Vuotoksen altaan rakentamiseen viime viikolla.Sipuli ei hyväksy sitä,että tulvavedet varastoitaisiin keväällä Vuotoksen altaaseen,ja sitten kuivana aikana juoksutettaisiin Kemijoen voimalaitosten läpi.Samoin Sipulin hallitus on kieltänyt Kollajan altaan rakentamisen.Sipuli hyväksyy vain sellaiset taloudellisesti kannattamattomat sähköntuotantotavat,jotka tarvitsevat toimiakseen satojen miljoonien tukiaiset veronmaksajilta,kuten Tuulimylly syöttötariffi-vouhutuksen tai Olkipaali-häkäpönttö hösötys.

7

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipulipois

sipuli joutaa lestapelloille saarnajaksi.
      sipuli vainoaa Väyrystäkin, mikä on väärin.
      sipuli pois pääministeri-paikalta.

• exlessu

sipuli mätänee syksyllä omaan peltoonsa,naatit jo homehtuneet

• tulossaonjo

sipuli vaihdetaan parempaan pääministeriksi ja ei suinkaan kepuleita#

• Persjalka

Ei tietenkään kannata sellaista bisnestä jossa ei itse ole mukana tai läheiset , uskon- tai hyväveljet. Niihin toimiin syytää rahaa joista itse tai lähitahot eniten hyötyy. Raha, raha, raha ja
      vain omiin taskuihin ohjaa tätä messiasta.

• Tukkeeeee

Ois kiva tietää,kuinka paljon Sipulin häkäpönttö-auto on saanut valtiolta tuotekehittelyyn ja rakentamiseen veronmaksajien rahaa erilaisina tukiaisina.

• Herra-antaa-herra-ottaa

Naisen tuoksu=vitulle haisee!

Uusi Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Anne-Mari Virolainen laittoi heti tuulemaan, ensimmäisenä laitetaan 10milj Irakiin.
      Suomi on tukenut Irakia kehitysyhteistyömäärärahoista lähes 18 miljoonalla eurolla vuodesta 2014 lähtien.

Ulkoministeriö:

”Suomi on sitoutunut Irakin vakauttamiseen ja jälleenrakennukseen ja lupaa Irakille 10 miljoonaa euroa vuodelle 2018. Summa kohdistuu vakauttamistoimiin, miinanraivaukseen sekä humanitaariseen hätäapuun”, sanoo ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Anne-Mari Virolainen. Suomi painottaa erityisesti naisten aseman parantamisen sekä kansallisen sovintoprosessin tärkeyttä.

Suomi on tukenut Irakia kehitysyhteistyömäärärahoista lähes 18 miljoonalla eurolla vuodesta 2014 lähtien. Tuki on kohdistettu humanitaariseen apuun, ISILiltä vapautettujen alueiden vakauttamiseen sekä humanitaariseen miinatoimintaan.”

Lähde: Ulkoministeriö

• JaKöyhyysLisääntyy

Irakiin löytyy rahaa, mutta Hurstin leipäjonoihin ei.Voidaan kai kohta puhua Sipilän hallituksen nälkävuosista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37