P12 vm 06 1,6 viitosvaihde lopetti toiminnan joten purkasin lootan ja selvästihän osia jo käännetty ympäri elikkä mistähän kannattaisi etsiä/kysellä viitosvaihteen kytkentärengasta, ratasta ja synkronirengasta? laakerit yms löytyi helposti ebaysta mutta siihen mun osaaminen etsimisen suhteen loppuikin. En vain löydä yhtään mitään kun koitan noita kolmea osaa hakea. Selvästi hemmetin tyhmä olen netin kanssa elikkä jos joku viisaampi laittaisi linkkiä tms.
P12 vaihdelaatikon osia
makevain
3
581
Vastaukset
- Tomsl
Oletko kysynyt merkkiliikkeestä
- makesevain
Koitan löytää edullisesti joten merkkiliike on se viimeinen vaihtoehto. Voisin veikata että osat merkkiliikkeessä maksaa enemmän kuin itse auto
- Nissankorjaaja
Laita laatikkoon talkkunajauhoa, kananmunia ja suolaa. Kovvaa ajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551