Ilmanpuhdistin

Toimistolainen

Hyvä ilmanpuhdistin toimistoon. Mielellään omia kokemuksia. Markkinoilla paljon erilaisia, en osaa päättää.

10

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uniqair

Ei ainakaan Uniqair ilmanpuhdistinta. Vedon tunne jaloissa, jos puhdistin on lähellä. Puhdas ilma tulee jalkoihin eli ilman puhallus alakautta.

• Genanoparas

Genano toimii. tietoa on.

• nanoluokka

UniqAir ei todellakaan toimi ja on kallis, ainoastaan Hepa/Aktiivihiili. Ei puhdista nanoluokan hiukkasia vaan päästää ne ilmaan. Hanki kunnon puhdistin, joka on testattu.

• homekamppa

Kyllä HEPA / aktiivihiili toimii hyvin. Uniqair vaan ihan järjettömän kallis, heikkotehonen ja äänekäs.

Blueairi on ittellä johon oon tosi tyytyväinen. Kaveri hankki just Lifa Airin ja kehuu kans kovasti. Kyl hyvän puhdistimen saa alle tonnilla.

• hbbhjjjj

homekamppa millainen Blueairi malli sinulla on ja mihin tarkoitukseen esim. hajujen, käryjen poisto tai jokin muu ?
        Olen itsekin Bluairia katsellut. Onko muuten äänekäs?

• homekamppa

Mulla on classic 405 joka on nyt jotakin 2 vuotta vanha. Alussa käytin smoke stop suodatinta mut sitten aloin nuukailee ja ostanu vaan noita particle malleja. 1 ja 2 asetuksella lähes äänetön ja 3:lla pitää jo liikaa meteliä. Se puhaltaa kyl tosi hyvin sillä 2:llakin.

Mielestäny myös toi particle suodatin puhdistaa yllättävän tehokkaasti vaikka siinä sitä aktiivihiiltä ei olekkaan. Poistaahan se kuitenkin esim homeitiöitä. Kämpäs ei myöskään haise enää tunkkaiselta.

• hbbhjjjj

homekamppa kiitos vastauksesta. Asun kahden teollisuusalueen lähellä toinen alkaa heti
        vieressä kulkevan tien takaa ja toinen on tästä noin 500 mt pohjoiseen. Aika ajoin on ilmassa jotain mikä ottaa silmiin ja henkitysteihin ja tulee jonkunlainen aivosumu. Olen jostain lukenut että Bluair sopisi MCS oireisiin. Ehkä silloin smoke stop olisi paikallaan.
        Minulla on pieni asunto niin olen ajatellut Classic 203 mallia

• Anonyymi

Uniq-ilmanpuhdistin 1 299,00 € hinta täysin pilvissä. Pelkkä hepa/aktiivihiili, oikea hinta olisi 99€

• Anonyymi

Itsellä kyllä UniqAirin ilmanpuhdistin toiminut hyvin.
      Todennäköisesti se vedon tunne vähän riippuu ihmisestä miten sen huomioi ja tietenkin miten laite on asetettu. Itsellä olohuoneessa sitä ei edes huomaa. Selkeästi puhtaampi sisäilma.
      Varmaan ääni häiritsee jos on täysillä, mutta itse käytän sitä pienemmillä asetuksilla ollessani aivan laitteen läheisyydessä. Mutta niinhän se varmasti on muissakin laitteissa että tehoasetuksissa kuuluu ääni.

• Anonyymi

Airmaster Nova ei puhdistanut ilmaa lainkaan. Mainoksessa "kuin sateen jälkeen".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7155
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3998
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3473
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2187
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44