Anticimex ja IF

IFkotivakuutus

Tietääkö kukaan mikä on tällainen Anticimexin ja IFin yhteinen talontarkastusprojekti ja mihin se johtaa. Ilmaisia lounaita ei tiettävästi ole.

17

13369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko.vaikee

Mitähän jos lukisit selostuksen vakuutusyhtiön sivuilta.

• IFkotivakuutus

Tarkoitan ketkä ovat häviäviä.

• Kekkulikalle

onko.vaikee kiitos paljon hienosta kommentista. Sinunlaisia tarvitaan lisää.

IFkotivakuutus, on tämä aika jännä, että ns. kaupan päälle tarjoavat tätä palvelua:

"Me Ifissä autamme sinua pitämään huolta omakotitalostasi. Siksi olemme kehittäneet Kunnon koti –palvelun, johon kuuluu rakennusalan ammattilaisen tekemä omakotitalon tarkastus sekä puhelinneuvonta talon kunnossapitoon liittyen. Noin 500 euron arvoinen palvelu on maksuton lisäetu, jos olet vakuuttanut talosi Laaja- tai LaajaPlus-turvalla.

Kunnon koti –palvelun käyttö on täysin vapaaehtoista – se ei sido sinua mihinkään, eikä palvelun käyttö vaikuta vakuutuksesi voimassaoloon. Tarkastuksesta ja puhelinpalvelusta vastaa Ifin yhteistyökumppani Anticimex."

En tiedä mikä Anticimexin ansaintalogiikka tässä on. Tuskinpa IF maksaa 500 euroa heille, jokaisesta käynnistä. Tietysti he saavat kerättyä kunnonseurantadataa taloista ja pystyvät niitä käyttämään omissa palveluissaan ja kehittämään toimintaansa. Voi myös olla, että tarkastus on hyvin kevyt ja he markkinoivat samalla omia lisätarkastuksiaan jotta saadaan riittävä varmuus talon kunnosta.

IFille tietysti on hyvä, jos heidän vakuuttamansa talot ovat hyvässä kunnossa.
      Menee heille myös tiedot tarkastuksesta. Kovin naivia olisi olettaa, ettei tarkastuksen tuloksella ole mitään merkitystä jatkossa vakuutuksen hintaan...

Talon omistajalle raportti on tietysti hyvä työkalu kunnossapitoon, jos tarkastaja tekee sen ammattitaidolla ja hyvin.

• Bisnesguru

Siinä käy todennäköisesti niin että jos tarkastuksen jälkeisiä epäkohtia ei korjata myöskään vakuutus ei korvaa niistä johtuvia vahinkoja eli pahimmassa tapauksessa pakko tehdä remonttia hinnasta viis jos haluaa että vakuutus on voimassa.

• Talotarkastaja

Tarkoitus on löytää mahdolliset riskitekijät jo ennen vahinkoa, monta isoa vahinkoa on jo estetty. Sillon se kannattaa myös Ifille, käymme talon läpi alapohjasta harjaan eli tarkastus on perusteellinen ja tulee ainoastaan asiakkaan käyttöön. Raportti ei mene Ifille eikä vaikuta maksuihin. Terv. Talotarkastaja Anticimexiltä.

• Anonyymi

Juuri lähtenyt talotarkastaja sanoi että menee juurikin ifin käyttöön raportti. Puhelimessa edustaja sanoi, että raporttia ei voida/saa käyttää asunnon omistajaa vastaan vakuutusasioissa, mutta tarkastaja taas oletti asian olevan juuri näin, että jollet korjaa hänen huomioimaan puutteita, niin vakuutus ei korvaa jos vahinkoa näistä huomioiduista tulee. Nähtäväksi jää miten tämä asia sitten oikeasti on.... Harkitkoon nyt kukakin vakuutusyhtiön mahdollista vaihtoa oman etunsa varmistamiseksi.
        Pelko perseessä, vaikka kalliit vakuutukset ostettuna?????

• Anonyymi

Siinä käy juuri niin, kuin Bisnesguru epäili. Jos et laita asioita kuntoon, et saa vahinkotapauksessa korvausta.

• IF näyttää käsittelevän vakuutuksenottajien yhteystietoja kovin leväperäisesti. Myyjä oli soittanut kotiini ja esitellyt perheenjäsenelle Kunnon Talo -palvelua. Hetken päästä minun, vakuutussopimuksen ottajan, sähköpostiin kilahti TILAUSVAHVISTUS Anticimexiltä.

Ifin edustaja oli perustellut palvelua näin: kartoitus on hyvä olla mm. jos on myymässä taloa. Kuitenkin If itse sivuillaan sanoo että kartoitusta ei ole tarkoitettu myyntiä eikä rahoitusasioita varten. Väärin perusteltu ja laittomasti luovutetut tiedot.

Vakuutusyhtiö menee vaihtoon.

• Anonyymi

Ihan pelle tarkistus, ei sillä artimrxiölä ole edes kosteus mittari a. Mukana

En suosittele kuluttamaan aikaa ilmaiseen turhaan tarkistukseen.

If jos ig

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan pelle tarkistus, ei sillä artimrxiölä ole edes kosteus mittari a. Mukana

En suosittele kuluttamaan aikaa ilmaiseen turhaan tarkistukseen.

If jos ig

Minun osaltani oli tarkastus myös täysi fiasko. Ei kannata tuhlata aikaa. Täytyy olla täysi tumpelo, jos tuollaisia tarkastuksia ei itse osaa tehdä.

• Anonyymi

Ludetorjunnassa älkää ikinä ottako kyseistä firmaa. Ei neuvo kunnolla vaan sanoo paperista näkee ja kiirettä pitää. Vähätteli lude ongelmaa ja sanottiin et mun pitää ottaa rennommin eikä stressata. Meiltä talonyhtiö katkaisi sopimuksen ja me oltiin vika asunto torjunnassa. Tajusin että siitä johtui tämä huono palvelu ja unohdinkin mainita että tarkastuksen yhteydessä suojattu sänky vedettiin pystyyn listan ja seinän viereen lattiaa suojaamatta ja sen seurauksena heti puremia alkoi tulla yöisin. Sängyn jalat myös vedettiin pussin läpi ja laitettiin jokin pahvi eristys väliin. Rentokilillä (tuholaisfirma) sanottiin että tuolla menetelmällä todettu että joskus pienimmät luteet päässeet karkaamaan välistä. Toivon ettei kenellekään muulle käy näin ikinä. En toivoisi tätä edes omalle viholliselle.

• Anonyymi

Tarkoitan tuolla firmalla anticimexiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan tuolla firmalla anticimexiä

Kyseinen firma toimii kuin olisi joku viranomainen, en suosittele , pelkkää myyntiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen firma toimii kuin olisi joku viranomainen, en suosittele , pelkkää myyntiä.

olen samaa mieltä täysi fiasko koko firma minun talossani tarkastani teki todella täyden virhe tarkastuksen ja kaikki tiedot if yhdessä rahastavat vakuutuksen ottajia nyt varoitan kaikkia ko.komposta itse kokeneena nyt joudun tekemään kalliit korjaustoimet kun tarkastaja ei tehnyt hommia oikein jolloin oli vielä urakoisijan takuu voimassa

• Anonyymi

Kokemuksia sekä talotarkastuksesta, että tuholaistorjunnasta. Molemmat aivan luokatonta touhua. Talotarkastus oli tyyliin, lattialaivon ja sen puhtauden tarkastaminen. Mitään ala- tai yläpohjaa ei tarkastettu. Uskoisin, että palvelee lähinnä vakuutusyhtiötä. Tuholaistorjunta vielä surkeampaa. Ylimielisiä, amatöörejä. Talossani tehtiin torjuntaa, niin hän kertoi olleensa portsarina aikaisemmin, mutta kaveri järkkäsi hänelle töitä Anticimexiltä. Että siltä pohjalta...

• Anonyymi

Välttäkää Anticimexiä! Tässä kokemukseni tuholaistorjunnasta. Tein puhelimessa sopimuksen yhdestä torjuntakerrasta, hinta vajaat 290€. Mutta minua laskutettiin kolmesta kerrasta. Väitettiin että torjunta on A-I-N-A kolme kertaa. Mitään kirjallista sopimusta en tehnyt, allekirjoittanut enkä saanut. Vajaalla tuhannella eurolla saatiin yksi rotta hengiltä! Itse sain tapettua omin keinoin neljä. Laskun perusteena ollutta puheluni litterointia, tai äänitiedostoa ei myöskään toimitettu useista pyynnöistä huolimatta. Asia on käsittelyssä kuluttajansuojaviranomaisilla.

• Anonyymi

Jatkoa edelliseen viestiini. Anticimex hyvitti minulle nuo kaksi aiheetonta laskua rottientorjunnasta. Syy: kyseistä puhelua ei ollut nauhoitettu. Kiitokset heille siitä. Mutta tästäkin huolimatta, eihän tätä porukkaa voi kenellekään suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe