Miten kova tuuli Lanzarotella nyt oikeasti on?

Zenagain

Hei, olen menossa 23.2. Lanzarotelle kolmen vähän lentopelkoisen lapsen kanssa. Alueella on voimassa keltainen tuulivaroitus ja eri sääpalveluiden tiedot tuulen nopeudesta vaihtelevat. Mitenköhän kova tuuli siellä käytännössä on ja mahtaako laskeutuminen lentokentälle olla tuulen takia "ikimuistoinen"?

Kylmää ilmeisesti on, mutta enemmän ehkä jännittää tämä tuulisuus lasten takia.

Olisiko jollain lähiaikojen kokemusta?

10

4170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OikeallaPalstallaOlet

Kiva kun kysyt asiaa juuri oikealla palstalla, eli Kanarian SAARIA koskevalla.
      Ole huoletta, kyllä lento sujuu hyvin. Eivät nämä nykyaikaiset lentokoneet ole juurikaan tuuliherkkiä. Sitäpaitsi jollain erityistuulilla vaihtavat kenttää, mutta sitä tapahtuu erittäin harvoin.

• Kokemuksiakaivataan

Siis onko kova tuuli vai ei ole?

• Tuuleejapuhaltaa

Tämä talvi lienee ollut hieman tavallista tuulisempi. Tulin juuri viime viikolla Inglesistä ja siellä oli aikamoista puhuria aika ajoin. Eipä Inglesistä kovin pitkä matka Lanzalle ole joten eiköhän sielläkin ole tuulisempaa kuin aikaisempina talvina.

• tavanpoliisi

Siis mitä - "tarkoitettu muiden saarten kuin gran kanarian asioille" ??? Yleistä espanjasta sivu ! Eiköhän kaikki ns. kanariansaaret ole osa espanjaa !
        Oltiin tammikuun lopulla gran kanarialla, paikallisuutisissa näytti lantsarotella olleen pienimuotoinen pyörremyrsky. Muutenkin aika "suojaton" saari jos yleensäkin tuulee, sinne osuu kyllä tuulet

• Zenagain

Kiitos vastauksista, jossa keskityttiin kysymykseni aiheeseen eikä keskustelupalstalla käsiteltävien aiheiden rajaukseen! Minulla on kyllä Google-käsi hyvässä tikissä, mutta en osaa sääpalveluista päätellä, miten esim 8 m/s tuulen vaikutukset saarella tuntuvat käytännössä.

Muille keskustelijoille - sori että tulin hiekkalaatikollenne tunkeilemaan (aluksi vielä erheellisesti kuvitellen, että Kanarian saarten keskustelupalstalla saisi keskustella Kanarian saarista) - eiköhän me reissusta selvitä :)

• Yks.iskä
        Zenagain kirjoitti:

Kiitos vastauksista, jossa keskityttiin kysymykseni aiheeseen eikä keskustelupalstalla käsiteltävien aiheiden rajaukseen! Minulla on kyllä Google-käsi hyvässä tikissä, mutta en osaa sääpalveluista päätellä, miten esim 8 m/s tuulen vaikutukset saarella tuntuvat käytännössä.

Muille keskustelijoille - sori että tulin hiekkalaatikollenne tunkeilemaan (aluksi vielä erheellisesti kuvitellen, että Kanarian saarten keskustelupalstalla saisi keskustella Kanarian saarista) - eiköhän me reissusta selvitä :)

Kyllä toki te selviätte!
        Olen matkustellut enemmän ja vähemmän tuulisella ja aina hyvät reissut.
        Vastasin sinulle Kanariapalstalle.
        Mukavaa matkaa!

• Eihuolta

Ihan kuin trolli, mutta vähän tyhmempi.

• PappaOnTodistaja

Häirikkö on E-pappa Annasta. Hänellä on tylsää.
        Huonoa mainosta Annan foorumille, ihan kuollut koko paikka. Pappa on pilannut kaikki palstat.
        Vartiotorni-uskovainen kaiken lisäksi!!!!!

• Yllläpito

Lanzaroten asiat kuuluvat kanariansaaret osioon. Tämä on mannerespanjan asioille varattu palsta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37