Ekaa kertaa menossa maaliskuun lopulla Palma Rimaan. Majoitus bungalowissa. Onko siellä limut, olut, ruoka minkä hintasia? Onko hotelli rannan läheisyydessä? Saako vierailijat tulla käymään? Onko siitä pitkä matka Senegambia stripille? Kaikki tieto tervetullutta.
Palma Rima hotelli
7
304
Vastaukset
- Palmarima
Marraskuussa kävimme tyttöystävän kanssa. Hotelli, allas ja sun muut ihan ok. Bungalow alue on kaunis. Ruokien hinnat kyllä melko korkeat eikä laatu ihmeelisempi. Paikallinen olut 0.33l olikohan noin euron luokkaa. Isoin pettymys oli varmaankin sisäänkäynnistä heti oikealla olevasta ravintolasta. Noin 5.5€ makso pizza, jonka koko jäi todella kauaksi siitä mitä normaalisti suomesta saa. Hotellin marketissa hinnat tuplasti enemmän kuin mitä lähistöllä kadun toisellapuolella ( 2l pullo vettä ~1€ kun lähistöllä olikohan 0.40-0.50€) hinnat tippuu enemmän, jos jaksat bertil harding hwy:ta eli päätie heti hotellin vieressä (katso googlesta 😊)matka noin 300m kololiin päin tien vastakkaisella puolella. Oletko ennen käynyt gambiassa?
- Palmarima
Kirjoita tähän, jos kaipaat lisää vinkkejä. 😊
- bakau
Olen käynyt useamman kerran Gambiassa, mutta liikkunut lähinnä Cape Pointin alueella ja busseilla/takseilla pikkukylissä, Serekundassa ja Senegambiastripillä. Kololi on ihan uutta aluetta minulle.
- Anonyymi
Kysyn samaa kuin aloittajat saako paikalliset vieraat tulla käymään hotelli huoneessa vai vain allas-alue ja respa kuten joissakin hoteilleissa on ollut?!
- Anonyymi
Miksi heitä huoneeseen pitäisi viedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heitä huoneeseen pitäisi viedä?
Jos ei altaalla saa tyydytettyä tarpeita?
- Anonyymi
He jotka haluavat siellä tarpeitaan tyydyttää, niin kantsii kyllä hankkia muualta panopaikka. Tai maksaa sen toisen osapuolen huonemaksu, se on niin yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738