Puun taimenia istutettaessa välillä meinasi alkaa kehtuuttaa ne toistuvat täydennyshakureissut taimenvarastolta istutuspaikalle. Pätevänä sepittäjänä laitoin itselleni hyppykepin huonekaluputkesta hitsaamalla ja vanhasta pikkufiiun kierrejousesta. Hyvä tuli: sillä etenee helposti kahden, jopa kolmen metrin loikilla hakkuuaukean yli, ei haittaa maaston epätasaisuuskaan yhtään! Itse olen noin 70 kiloinen ja 127:n jousi oli käypänen minulle, mutta jos on 100 kg, voisi katsella vanhan 244 volvon jousta? Toki jonkinlainen tasapiano täytyy ihmisellä olla, en suosittele hoipperehtiville kaatuilijoille. Ainakin kypärä on hyvä laittaa jos on yhtään epävarma pysyykö pystyssä. Mutta tehokas on tämä hyppykeppilaitos, suosittelen!
Apuväline taimenien istutukseen
hypinjapompin
4
314
Vastaukset
- Varia
Aprillipäivään on vielä aikaa...
- jopavitsinheitit
Laitappa kuvallista materiaalia tuosta hyppykepistäsi ;D
Tuossa perinteinen versio... http://www.testinglab.fi/images/kuvapankki/large/Hyppykeppiwebkaannetty_tuotteen_testaus_tuotekehitys_kaytettavyys_testaus_test_testing_testinglab_testing_lab_kaytettavyystestaus__576.jpg - onkitäti
Taimenien istutukseen voisi kysyä neuvoa esim. lähimmältä kalanviljelylaitokselta.
- tukiatähänkin
kirjolohimetsääkö meinasit?
vai lohilehtoa ajattelit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209