Iso ongelma Ifolorilla?

5855

Tilasin ko. puljusta kuvia jotka tein PSE:ssä 7x7 cm. kokoon. Tulivat 10x10 koossa. Kun ne laitetaan tauluun jonka taustapahvissa on7x7 cm aukot niin nenät vain jäävät näkyviin. Väittävät ettei sellaisia kuvia voi tehdä. Tulostin itse A4 arkille sellaisen kuvan ja ihan oikean kokoinen siitä tuli.

Onkohan Ifolorilla vanhanaikaiset systeemit vaiko liian nykyaikaiset?

4

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloilmanpiimää

Tuollaisia kokoja kauppaavat
      "Kokoja ovat 10 x 10–18 cm, 11 x 11–17 cm, 13 x 13–19 cm tai 20 x 20–30 cm."
      joten taisi tulla joku jakkaraongelma.

• lkjkhjghf

Ei onnistu, mutta jos olisit ollut fiksu olisit tehnyt 10x10 kehyksen ja siihen keskelle haluamasi 7x7 kuvan. Kun sitten tekevät siitä 10x10 kuvia on sinulla 7x7 kuvat. Voit leikata irti tai laittaa tai liimata sellaisenaan "pahviin".
      Täytyy joskus osata itsekin ajatella. Minä tein pyöreän kuvan valkoiselle taustalle, mutta kun en älynnyt laittaa kehystä taustan ympärille, rajasivat valkoisen alueen pois. Kuvat on kyllä pyöreitä, mutta pass part out idea tuhottiin.

• selvahantuo

Ongelma ei ole se etteikö laitteet pystyisi. En tiedä tarkkaa syytä mutta veikataan.
      Ei ne niitä A4 paperille tulostele vaan tyyliin johonkin A1 paperille(suureen kuitenkin)
      Johon tulostetaan sarjana niitä kuvia ja sen jälkeen ne menee leikkuriin missä varmaankin automaattiset säädöt mm. koolle 10*10.
      7*7 koolle voi ongelma olla esimerkiksi huono koko ja paljon hukka paperia. (Ei se yhdessä arkissa mitään mutta jos jokaisesta tulisi vaikka A4 verran ja viikossa turhaa ja määrät on tuhansia isoja arkkeja.

Se on kuitenkin massa tulostuspalvelu, laadukkaimmassa varmasti saa haluamaansa kokoa mutta lisähintaakin sitten tulee kun jokainen erikoinen koko käsitellään erikseen.

• 5855

Käväisin Tunninkuvassa ja sain kuvat viidessä minuutissa oikean kokoisina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe