Huuhaatakaikki

paskapuhetta

Kaikki kummitusjutut ja spiritismi ovat paskapuhetta ja vain vitun retardi uskoo niihin.

6

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksiani

Eipä tarvi uskoa koska olen itse kokenut, siskon ex-miehen maatialla jonka paikalla on ollut maatila 1600-luvulta lähtien. Mustia varjoja sivusilmällä, kaapin ikkunasta heijastavia hahmoja, askelia yöllä käyskentelyä aamuyöllä jne. Ainoastaan tuolla olen kokenut tämmöistä, en missään muualla.

• maistissa

Taisit olla maistissa kun tuollaisia aistiharhoja näet ? Aistiharhat ovat päänsisällä ja yleisemmin humalassa niitä näkyy.

• kokemuksiani

Ei toki tarvi uskoa jos pelottaa ja että oma pikku lasipalatsinen maailmakuva särkyy :D hahahaa!

• Heikohko

Se mitä ei haista, ei kuule, ei tunne tai ei näe, niin ei ole olemassa. Nämä ns. kokemukset ovat korvien välissä ja vain yllättäen heikkolahjaiset kokee niitä.

• kokemuksiani

"Ei kuule", "Ei näe", mutta kun nimen omaan tuolla vanhalla maatilalla kuulin ja näin, ihan omakohtaisesti. Ja tuo oli vielä paikallisesti, missään muualla en ole kokenut tuommoista. Eli jos sinä et ole kokenut ja ollut semmoisissa paikoissa missä tapahtuu, et voi väittää ettei ole olemassa, piste!

• olenvapaahallelujaa

Ei ole uskonasia kun on konkreettista kokemusta lasin liikkumisesta ja pahoista voimista, mutta kiitos Jumalalle, olen saanut armon tulla uskoon ja Jeesus Kristus on voittanut kaikki pimeyden vallat ja voimat Golgatan ristillä. Demoista saa voiton Jeesuksen veren ja nimen kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4974
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4025
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2351
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2174
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1968
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1858
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1205
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe