Ostelen ps4 ja veljelläni on jo ja pystynko saamaan hänen accountilla ostetun pelis minun konsolilleni jos hänen accountti yhdisetään pääkäyttäjäksi minun koneeseeni ja sitten minä saan sen pelin?
Ps4 ostetun pelin jakaminen
Sienisukka
1
2090
Vastaukset
- werkku1
Joo, juuri noin.
Veljesi pitää ensin poistaa/deaktivoida päätilinsä sen omasta konsolistaan ennen kuin siirtää päätilinsä sinun konsoliisi.
Sen jälkeen loggaudut omaasi ja pääset käsiksi toisen ostamiin digitaalisiin peleihin laitteessasi.
Kätevästi tolla lailla pystyy pelaamaan yhtä peliä mutta kahdella konsolilla samaan aikaan. Rahatkin siinä säästyy, ainakin toisella.
PS3lla samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579