On melko uusi tuote, joten ei löydy, kuin muutama palaute ulkomaisilta sivuilta.
Tämän tarkoituksena on saadaa hierontaa eturauhaselle niin, että impulssit antavat käskyn supistaa lihaksia pyllyssä.
Löytyykö konemuksia?
Mystim Twisting Tom kokemuksia?
2
364
Vastaukset
- TwistToTrash
Onhan tuo ollut jo muutaman vuoden.
Sähköä tulee vähän vaihtelevasti, riippuu toki jokaisen anatomiasta ja miten onnistuu laittamaan sähköäjohtavaa vesipohjaista liukkaria. Jos tuon kanssa käyttää toista napaa hepissä, niin virta kulkee helposti virtsaputkea pitkin ja se ei ole toimiva reitti tässä asiassa.
Oma lensi jo roskikseen, koska sitä ei saa puhtaaksi tai paremminkin hajuttomaksi, vaikka pesee useasti ja huuhtelee vielä käsihuuhteella. Pitäisi varmaan pestä huolella omat paikat ennen käyttöä... Muilla leluilla voi käyttää kumia, mutta ei tietysti toimi tämän kanssa. - m42
Kiitos vastauksesta. Anal hook onkin ainoa lelu, jonka kanssa olen päässyt useampia kertoja hf-orkkuun asti. Tämäkin vaatii reilusti aikaa.
Tässä kiehtoo lähinnä se tuplaaminen, eli eturauhasen käsittelyllä saadun orgasmin jälkeen on mahdollista saada sarjana toinen tavallinen, kun jatkaa siitä suoraan etupuolelle.
Aneros-tyyppisellä lelulla onnistuu myös, mutta se on liian työlästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768