Kiinanihmeessä on alkanu ilmetä ongelmia, alkoivat kesällä.
Pitkään täysikaasulla tai ylämäkeen ajettaessa kone yksinkertaisesti hyytyy. Eli veto hiipuu ja lopulta kone sammuu. Jos heti menon hyytyessä helppaa kaasun kokonaan ja antaa vauhdin pudota lähes pysähtymispisteeseen, vedot palautuvat ja matka jatkuu.
Vaihdoin CDIn, puolan, tulpanjohdon/hatun ja tulpan, ei vaikutusta. Ongelma ei ilmene jos ajaa puolikaasulla, tai alamäkeen.
Toisin sanoen kone hyytyy, kun moottori on pitkään kovalla rasituksella. Myös kiihdytykset takkuavat, eikö kuluneet variaattorin rullat aiheuta kiihdytykseen liittyviä ongelmia?
Öljyjen ja hihnanvaihdon lisäksi konetta ei ole useampaan vuoteen huollettu (koska ei ole ollut tarvetta). Mitä kuluvia osia variaattorissa on rullien ja hihnan lisäksi? Jos on.
Kulahtaneen variaattorin oireet?
Sheidz
2
630
Vastaukset
- tunskalla
Ja turpa huurus ja kaasutin kohmeessa näillä keleillä? Imuilman esinahka lämmitystä ei monessakaan mökissä ja mopossa!
- putsari_joo
ilman potsari on tukossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133