Nikon800 runkoon pitäisi saada laadukas keskialueen zuum yleiskäyttöön.
Kumpi vetää pitemmän korren? Tamronin uusi (G2) 24-70/2.8 vai Nikon 24-120/4?
Hyvä zoom?
3
346
Vastaukset
Tuolla oli jo suunnilleen sama kysymys johon vastasin joten lyhyesti, olen käyttänyt Sigman 24 - 105 mm F4 A-sarjaa ja saanut varsin tyydyttäviä tuloksia ainakin omasta mielestäni. Minulla on myös tuo kysymäsi Tamron mutta sitä en juurikaan ole enää pariin vuoteen käyttänyt Sigman hankinnan jälkeen.
Tuon valinnan tekisin Nikkorin hyväksi mutta omapa on murheesi!- Ni-ko-nisti
Tarkoitat että sulla on Tamron 24-70mm f/2.8 vanhempi malli? Pari vuotta sitten kun tuota G2 mallia ei vielä ollut, se ilmestyi 06/2017. Omistan tuon Nikonin 24-120mm f/4 ei se huono ole, muttei mikään huippukaan, lasin olen omistanut reilut 4 vuotta. Nyt jos pitäs noista kahdesta valita, niin saattaisin päätyä jopa Tamroniin.
Ni-ko-nisti kirjoitti:
Tarkoitat että sulla on Tamron 24-70mm f/2.8 vanhempi malli? Pari vuotta sitten kun tuota G2 mallia ei vielä ollut, se ilmestyi 06/2017. Omistan tuon Nikonin 24-120mm f/4 ei se huono ole, muttei mikään huippukaan, lasin olen omistanut reilut 4 vuotta. Nyt jos pitäs noista kahdesta valita, niin saattaisin päätyä jopa Tamroniin.
Todennäköisesti vanhempi malli kuten olen itsekin vanhempaa mallia. Sen ostin 2012 ennen juuri Jussia koska Jussin jälkeen lähdin reissuun jolla olen ko laitteella kuvannut. Äkkiä ne vuodet vierivät kun siitäkin tulee ensi Jussina 6 vuotta jos en pahasti päässäni väärin laskenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449