Vuosien ajan olen käyttänyt naisten korkeakorkoisia nilkkureita ja saappaita. Kenkien korot on 11-14cm korkuiset ja kapeat, alle 10mm. Puolen tusinaa eri-ikäistä naista on ottanut kantaa korkojeni käyttöön. Vain yksi tuomitsi, sanoen: eihän tuo voi olla mahdollista. 13.5cm korkonilkkurein terävin kärjin 30mm platform, kopisin liikkeeseen, niin nuorekas nainen sanoi: ai kun ihanat piikkikorkkarit sinulla. Toki tuollainen maininta mieltä lämmitti kummasti. 12cm piikkinilkkurein kerran liikkeellä, n.40 v. nainen sanoi: harvempi hemmo noin hyvin kävelee korkeilla koroilla.
Kokemuksia korkeista koroista!
6
776
Vastaukset
- Sam189
17vuotiaasta käyttänyt korkoja arjessa kuin ihan perhe juhlissa. Aluksi tuli paljon huutoa ja vähän kehuja nykyään maailma muuttunut niin paljon että eniten tulee kehuja. 8-15 cm korot jalassa mennään riippuu toki mihin päin on matkalla :) saappaat ja avokkaat on mun juttu :)
- Irma-einari
Minäkin olen hakenut korkeakorkoisia kenkiä vaan en ole löytänyt kokoa 44...
- korkkarikalle
Kyllä niitä löytyy..mullakin yhdet 44 - 45 kokoset..itelle isot :(
- MARTTI-MARI
Tällä viikolla nuorempi nainen tuntui pitävän Zalando korkonilkkureistani. Ensin oletin, että hän vitsailee, mutta taisi sittenkin olla tosissaan. Mainitsi, että hyvin kävelin niinkin korkeilla koroilla. Sitten rouva henkilö kiitteli asukokonaisuuttani, joka sopi hyvin piikkinilkkureihin.
- Mies52
Käytän myös korkokenkiä, nilkkureita usein, n 10-14 cm koroilla, on fetissi joo, mut who cares, tosi on, että naiset yleensä arvotaa ja tykkää, miehet, nuoret typerykset ennen muita, koittaa jotakin katsella pitkään ym. Miehille myös korot jos vian huvittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121