Taas kerjätään

KFlKKKkp

Taas sotilaat laitettu kerjuulle. Paljonko noita veteraaneja enää on? PAljonko vuodessa kerätään rahaa ja paljonko käytetään veteraanien hyväksi? Paljonko toiminnan vetäjät vetävät välistä? Ketä ovat nämä vetäjät (veikkaisin joitain kokoomuslaisia ex talousrikollisia)? Paljonko on tilinsaldo, onko tehty tilintarkastuksia, paljonko sijoitettu ja minne? Minne rahat menevät kun veteraanit loppuvat vai siksikö Suomeen mielelläön kerätään muista maista "sotaveteraaneja"?

9

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KorpisoturiRaatteelta

Olihan tuolla prismassa sotilaat kerjäämässä kassojen luona. Kotia pääsin vähäisten ruoka ostosten kans ja en kerennyt jääkaappiin edes laittaa kun soi ovikello. Eiköhän prkl ollut sotilas ruinaamassa rahaa. Hyvällä asialla, MUTTA se raha ei pääty kyllä oikeaan osoitteeseen. Herrat juo ne rahat klubilla naamaan.

• Kajjjaani

Nyt kerätään sotaveteraanien muistolle (organisaatiolle).

• keräyksestä

Sotaveteraaneilla ja lotilla on kyllä varoja kunhan ne tulisi käytettyä. Veteraanit ja lotat tarvii huolenpitonsa joka kuuluu lähinnä valtiolle. Meidän valtio kun näyttää huolehtivan eteläeutoopankin taistelijoista miksipä ei silloin vois huolehtia omistakin.

Raha sinne kyllä kelpaa ja käyttäjiäkin löytyy muistojen vaalimiseen, ainahan kostea juhliminen kiinnostaa, vaikkakaan sillä ei ole mitään tekemistä sotaveteraanien kanssa.

Olen muutaman vuoden aikana antanut solttupojalle vitosen ja käskenyt käydä sotkussa kahvilla.

• kerjääminenkiellettävä

Ei tipu killinkiäkään.

• turhaalätinäää

köyhät kommarit itkee taaas...

• Elä, elä kokkarirosvo intoile. Kerräile olematon moraalisi ja mene varastelemaan.

• Näinsemennee

No,sitten kun se aika koittaa,että viimeinenkin suomalainen sotaveteraani on poistunut keskuudestamme, niin totta sitä hoksataan, että maassamme majailevat pakolaiset ovat sotaveteraaneja/sodan uhreja ja tuetaan sitten heitä.

• ei.tipu

Huom....... sotaveteraani ei ole välttämättä Rintamaveteraani joka taisteli etulinjassa henkensä uhalla tai menetti sen.

• jujiooll

Kyllä olisivat saaneet, ja saisivat tälläkin hetkellä, jakaa tukea veteraaneille enemmän. Mistä tuon järjestön tietoja saa....paljonko saadaan/annetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1889
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1377
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1181
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe