Kaks viiskymppistä miestä 09 alueelta etsii aikuista naista kimppailemaan. Iällä ei niin väliä, kunhan olet täysi-ikäinen. Ehkä myös aisurin nainen?
Meillä ISO ja NORMI varustus...
Kimppaakoxxx
31
1156
Vastaukset
- Hoitokahdelle
täällä olisi Kymenlaaksosta kypsä nainen tarjolla
31v nainen hki... eka kerta olis....
- Olet-siis-se-hutsuni
Sulla oli sama musta nikki tuolla muualla. Olet näköjään just luonut sen. Mutta siellä muualla juttusi oli kuin Hutsuni suoltamaa.
- feikkiä.pukkaa85
Olet-siis-se-hutsuni kirjoitti:
Sulla oli sama musta nikki tuolla muualla. Olet näköjään just luonut sen. Mutta siellä muualla juttusi oli kuin Hutsuni suoltamaa.
Ilmaispalstalla kun treffejä sovitaan ja kontakteja tehdään niin iso osa ilmoituksista on fuulaa. Koskaan et voi etukäteen tietää mitkä on aitoja ja mitkä ei. Osa tekee kiusaa ilmoittamalla aidon kontaktin feikiksi jotta seuranhaku menisi pieleen.
Ilmaispalstalla joudutte tarkistamaan jokaisen kontaktin yhteystiedot ihan itse. Sen hinnan maksatte treffien sopimisesta täällä. Feikkaaja ei vastaile lähetettyihin viesteihin joten feikit on helppo pudottaa pois. Feikkaaja ei myöskään ole tähän mennessä spämmänyt niitä sähköpostiosoitteiden luetteloitaan vastauksena muihin kuin vaarallisina pitämiinsä eli aitoihin seuranhakuihin. - pidettävämielessä
feikkiä.pukkaa85 kirjoitti:
Ilmaispalstalla kun treffejä sovitaan ja kontakteja tehdään niin iso osa ilmoituksista on fuulaa. Koskaan et voi etukäteen tietää mitkä on aitoja ja mitkä ei. Osa tekee kiusaa ilmoittamalla aidon kontaktin feikiksi jotta seuranhaku menisi pieleen.
Ilmaispalstalla joudutte tarkistamaan jokaisen kontaktin yhteystiedot ihan itse. Sen hinnan maksatte treffien sopimisesta täällä. Feikkaaja ei vastaile lähetettyihin viesteihin joten feikit on helppo pudottaa pois. Feikkaaja ei myöskään ole tähän mennessä spämmänyt niitä sähköpostiosoitteiden luetteloitaan vastauksena muihin kuin vaarallisina pitämiinsä eli aitoihin seuranhakuihin.Tuo on syytä pitää mielessä. Ainakin toistaiseksi palstan kiusantekijät tuntuvat niin laiskoilta, että eivät jaksa vastailla yksityisviesteihin. Sopikaa siis treffinne kik, whatsapp, tekstari tai spostin kautta.
- Iivsri64
Niin. Ja tän löylykauha henkilön kommentteja, yritin selata vuosia taakseppäin. Mut taisin väsyä vuoteen 2015 Eiks lapset saa kännyn, ku aloittavat ekaluokan???
- MieMietin
Iivsri64, älä turhaan kommentoi Löylykauhan viestejä. Löylis on psyykkisesti sairas, joka saa sielun hoitoa kirjoittamalla päivät pitkät ja usein myös öisin näitä mielipuolen horinoitaan.
Ilmeisesti hänen läheisensä (ja lääkärinsä) tuntevat tapauksen ja antavat hänen jatkaa, sillä onhan tästä se hyöty, että löylis pysyy poissa pahan teosta, joka voisi olla jopa väkivaltaista.
Katsotaan, kuinka "älykkäästi" Löylis tämän kirjoituksen kommentoi. Mahdollisuuksia ei tosin ole kovinkaan monta. - HihHihHi
MieMietin kirjoitti:
Iivsri64, älä turhaan kommentoi Löylykauhan viestejä. Löylis on psyykkisesti sairas, joka saa sielun hoitoa kirjoittamalla päivät pitkät ja usein myös öisin näitä mielipuolen horinoitaan.
Ilmeisesti hänen läheisensä (ja lääkärinsä) tuntevat tapauksen ja antavat hänen jatkaa, sillä onhan tästä se hyöty, että löylis pysyy poissa pahan teosta, joka voisi olla jopa väkivaltaista.
Katsotaan, kuinka "älykkäästi" Löylis tämän kirjoituksen kommentoi. Mahdollisuuksia ei tosin ole kovinkaan monta.Katsos kun putkiaivo elättelee turhaa toivoa. Kun ei voi koskaan tietää ihan viimeisen päälle varmasti.
- Iivari64
Kymenlaakso. Ja nainen31. Tekstiviestiä odottelemme...
- Hoitoakahdelle
Onko numero jossain näkyvissä ....Kymenlaakso kysyy
- Hoitoakahdelle
Hoitoakahdelle kirjoitti:
Onko numero jossain näkyvissä ....Kymenlaakso kysyy
Oletteko Treffien puolella ....... nimerkki .....
- M1966ulvila
Skypeen ?
- Iivari64
Hoitoakahdelle kirjoitti:
Oletteko Treffien puolella ....... nimerkki .....
Poistivat näköjään puhnron. Mites edettäis? Kiinnostusta olis . . .
- Hoitokahdelle
Iivari64 kirjoitti:
Poistivat näköjään puhnron. Mites edettäis? Kiinnostusta olis . . .
Laita tähän nyt nopeasti numero niin olen linjoilla saan sen ...ylös
- kymenlaaksonnainen
Hoitokahdelle kirjoitti:
Laita tähän nyt nopeasti numero niin olen linjoilla saan sen ...ylös
tai jos sähköposti niin .....
- HihHihHi
kymenlaaksonnainen kirjoitti:
tai jos sähköposti niin .....
En ajatellut kertoa spostiani.
- Iiivari64
Upeeta, että täällä on aitojakin ihmisiä. Eli kiitos Kymeenlaakson upealle Ladylle vastauksestasi. Innolla odotan tapaamistamme...
- HihHihHi
Kiva kun pidit vastauksesta. Ole myös paikalla! Minä en kylläkään tule.
- kymenlaaksonLady
Samoin täällä odotetaan ja paikalle tullaan :)
- Sanni68
Annatko sähköosoitteen.
Minun ja mieheni kanssa voisitte ehkä kokeilla.
Olen 38v vaimo sopusuhtainen.
Ottakaa yhteyttä.Löytyikö seuraa?
- Menikö-kaaliin
jormalaiset kirjoitti:
Siis kumpi?
Siis olet idiootti.
Olet idiootti.
I D I O O T T I
Se sinä ole.
Joko ymmärsit? Menikö-kaaliin kirjoitti:
Siis olet idiootti.
Olet idiootti.
I D I O O T T I
Se sinä ole.
Joko ymmärsit?Olet kiihoittunut.
Jos olen niin olen kiimainen idiootti. Kimppakiva on kuin sauna. Molemmissa voi Idiootti ja Mensan jäsenet nauttia samasta löylystä yhtäaikaa.
Houkuttelevaa, harmi että olen lapissa lomalla....
Laittakaa viestiä, käviskö jos sais katsella
- Anonyymi
Heippa!
Olisiko vielä ajankohtainen ilmoitus?
T: N42- Anonyymi
On yhtä kuin kilo paskaa hiivaviiva
- Anonyymi
Mistä päin olet. Saisin kyllä miesporukan kasaan. Monta miestä haluat? Itse Hetero mies 53v muut nuorempia
xman@luukku.com
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154