maxikarkki.fi kokemuksia?

karkkijäbä

Onko teillä kokemuksia sivusta maxikarkki.fi? Sivulla saa esim. 24 pakkauksen limsaa n.17e mikä ei ole mielestäni ollenkaan huono hinta suomessa. Onko sivu luotettava?

7

2546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cola-Masa

Olen pari kertaa tilannut, ilmeisesti suht uusi nettikauppa mutta erinomaiset kokemukset: toimitus parissa arkipäivässä ja kerran kun piti rikkinäisestä tuotteesta reklamoida niin hoitivat asiat reilusti ja nopeasti kuntoon. Suosittelen siis!

• sellasta

Hyvin toiminu muuten ,mutta kun lähetyksestä jää jotain puutumaan niin alkaa kusetus. joutuu asiakas maksamaan uudestaan toimituskulut ku lähettää puuttuvat tuotteet. en suosittele!!!

• Anonyymi

Tein karkkitilauksen 30.4.2019 eikä sitä ole lähetetty seurannan mukaan edelleenkään. Olen ollut yhdeydessä asiakaspalveluun sähköpostilla mut vastausta ei ole kuulunut! Nettisivut on kiinni. :(

Joku kirjoitti facessa että maxikarkki.fi olisi konkurssissa. Voiko olla näin?

• Anonyymi

Onko mitään uutta tietoa? Rahoja tullut takaisin?

• Anonyymi

Epäilyttävä firmahan se on. Yksikään järkevä yrittäjä ei yhtäkkiä kovan kampanjan jälkeen katkaise kauppaa tuolla tavalla, peruuta tilauksia ja sitten selittele Iltalehdelle (lehden tehtyä jutun) nimettömänä, että "kaupalla kaikki hyvin, vähän huoltotöitä vain". En todellakaan uskaltaisi tilata sieltä enää yhtään mitään. Sitäpaitsi Suomessa ihan hyviä kotimaisiakin vaihtoehtojakin kuten Urjalan Makeistukku.

• Anonyymi

Karkin myynti verkossa tollojen touhua

• Anonyymi

Ei ole, jos on isot juhlat ja haluaa sinne kymmeniä kiloja karkkia niin säästää rahaa kun tilaa ne verkosta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7495
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38