Tässä tulee tyhmä kysymys juuri kotoa muuttaneelta uusavuttomalta... Eli voiko broileria pakastaa? Esim. jotkut marinoidut broilerin fileesuikaleet??
broileri
5
3345
Vastaukset
- voit
pakastaa.. joko raakana tai kypsennettynä. Säilyy hyvin vähärasvasuutensa ansiosta
- herkkusuu
jos raakana pakastat niin mielellään ilman marinointia eli maustamattomana.
Säilyy parempana ja kauemmin.- höh
voi ei... oon tosiaan aika uusavuton ja ne valmiiksi marinoidut on niin käteviä...:(
kiitos neuvosta silti! - minni
höh kirjoitti:
voi ei... oon tosiaan aika uusavuton ja ne valmiiksi marinoidut on niin käteviä...:(
kiitos neuvosta silti!Ja siitä avuttomuudesta vielä...onnistuin sitten näköjään laittamaan nimimerkin ja otsikonkin väärinpäin.....:))
- Saara
minni kirjoitti:
Ja siitä avuttomuudesta vielä...onnistuin sitten näköjään laittamaan nimimerkin ja otsikonkin väärinpäin.....:))
Ne marinoidut on hirveän suolaisia. Osta maustamatonta vaan ja tee soosi itse. Esimerkiksi tölkki paseerattua tomaattia kastikkeeksi, suolaa, valkosipulia ja pippuria mausteeks ja vaikka yks sipuli. A vot, eikä muuten ole rasvaistakaan. :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323918
- 453290
- 362862
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980