ennustajalle, kysyin parisuhde asiasta, olen ollut sinkkuna jo monta vuotta ,eikä se ennustajan ilkiö nähnyt minulle tulevan suhdetta moneen vuoteen, ei sitten sen vertaa edes näe.
En ikänä enää soita
7
291
Vastaukset
- Annukkal
Uskallatko sanoa minkä firman näkijä kyseessä...olen itekin joskus saanut töykeitä vastauksia...Anu Q löi luurin korvaan heti alkuunsa vaikka kysyin normaalia asiaa ystävällisesti...
- oikeinkoymmärretty
eihän tuossa ollut mistään töykeästä kysymys jos oikein tuon kirjoituksen tulkitsen vaan että hälle ei nähty parisuhdetta, ihan oikein että sanoo jos ei suhdetta näy, vai olisiko tuossa tapauksessa pitänyt sanoa ja luvata se suhde vaikkei sellasta näy
- Jazz66
Vai olisiko vain pila soittajia kohtaan?
- eräsennustaja
Tuskin. Mä olen ennustaja ja me emme toimi noin eikä pilailla asiakkaan kustannuksella
- Jazz66
No mites musta jotenkin vaan siltä tuntuu, tosin oikeat näkijät ei kai kuitenkaan tuohon ota osaa.... 😄
- Hoohhoijaaaaaa
Aloitus oli selvästi provo.
- Jazz66
Just tätä mä tarkotin 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539