ennustajalle, kysyin parisuhde asiasta, olen ollut sinkkuna jo monta vuotta ,eikä se ennustajan ilkiö nähnyt minulle tulevan suhdetta moneen vuoteen, ei sitten sen vertaa edes näe.
En ikänä enää soita
7
279
Vastaukset
- Annukkal
Uskallatko sanoa minkä firman näkijä kyseessä...olen itekin joskus saanut töykeitä vastauksia...Anu Q löi luurin korvaan heti alkuunsa vaikka kysyin normaalia asiaa ystävällisesti...
- oikeinkoymmärretty
eihän tuossa ollut mistään töykeästä kysymys jos oikein tuon kirjoituksen tulkitsen vaan että hälle ei nähty parisuhdetta, ihan oikein että sanoo jos ei suhdetta näy, vai olisiko tuossa tapauksessa pitänyt sanoa ja luvata se suhde vaikkei sellasta näy
- Jazz66
Vai olisiko vain pila soittajia kohtaan?
- eräsennustaja
Tuskin. Mä olen ennustaja ja me emme toimi noin eikä pilailla asiakkaan kustannuksella
- Jazz66
No mites musta jotenkin vaan siltä tuntuu, tosin oikeat näkijät ei kai kuitenkaan tuohon ota osaa.... 😄
- Hoohhoijaaaaaa
Aloitus oli selvästi provo.
- Jazz66
Just tätä mä tarkotin 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717