Paljon on hyviä solisteja eri maalaisia, hienoja äänialoja omaavia mutta olen sitä mieltä, että edesmennyt saksalais-syntyinen folk/ooppera laulaja Ivan Rebroff( Hans-Rolf Rippert) on ylitse muiden. Hänellä oli harvinainen laaja neljän ja puolen oktaavin ääniala.
Hän teki 49 kultalevyä, esiintyi 6000 konsertissa ja pisin kiertue kesti 2 v ja hän esiintyi tuon 2 vuotisen kiertueen aikana joka ikisenä päivänä.
Hän kuoli 76 vuotiaana 2008. Tässä yksi hänen levyistään, lähes tunti kaunista musiikkia, mykistävää.
https://www.youtube.com/watch?v=0dHsirjbPIA&list=PLbusfu9YI5l8Kipjo_UEXNiD8ONXgMGBC
IVAN REBROFF, paras kaikista?
Rebroff
5
1291
Vastaukset
- Dep-ressio
Ei äänellä niin väliä kunhan se on hyvin ohjelmistoitu.
- siitäkinhuolimatta
Ei kun ilmastoitu. Niin ja ilmastonmuutos etenee vaikka olis kuinka hyvä laulaja.
- Suppilovahvistin
Yhtä hyvä laulaja kuin sinä suihkussa, paitsi että vesi meni väärään kurkkuun.
- Anonyymi
Vuosikymmeniä Ivania kuunnelleena yhdyn edelliseen puhujaan. Ammattilainen on ammattilainen.
- Anonyymi
Mä oon huono skriivaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467