Olen ostamassa vetokoukkua Renault Capturiin 1,2 vuosimalli 2016. Käykö kiinteä koukku autoon kun siinä on takatutka ja peruutuskamera, vai pitääkö ostaa iroitettava malli. Olen tilaamassa koukkua ja haluan varmistua ettei se häiritse tutkaa/kameraa. Onko hyviä ehdotuksia asennuspaikoista Helsinki-Kotka alueelta ja mitähän pelkkä asennus maksaa
Vetokoukun asennus
6
1739
Vastaukset
- puurastaja
Kyllä uskoisin että käy. Saman tyylinen takaosa kuten Kadjarissa. Meillä kiinteä koukku. 13-napainen pistoke. Tilatessa otettiin valmispakettina. Toiminut hyvästi. Adapteri muuttaa 7-napaiseksi. Hintaa en muista. Hondaan maksoi irroitettava 1300€. Pistoke kääntyy näkymättömiin. Malli Civic Prestige. Sportagessa ei ole koukkua. Saisi siihenkin.🖒.
- Ei.tarvi.pulustella
Osta merkkikohtainen tulee oikea
- Clio
Itse asennutin 2016 farkku Clioon tuolla: https://www.rengaskeskus.com/vetokoukku/?gclid=EAIaIQobChMI5PPzw_P32QIVweAYCh2a0QV9EAAYASAAEgI9sfD_BwE. Hinta asennettuna kiinteälle koukulla 450 € Eli noin puolet merkkiliikkeen hinnasta.
- Eka_Renault
Nyt on aika tilattu Koukkupajalta ja tosiaan melkein puolet halvampi merkkiliikkeeseen nähden. Aikaa tilattaessa Koukkupajalta antoivat vinkin, että laita puupalikka puskurin ulkopuolelle koukun tulevaan paikkaan ja testaa antaako hälyytystä, omassa autossani antoi parkkihälytyksen vasta kun palikka oli 30cm päässä puskurista.
- HalvallaEiHyvääSaa
Nuo tarvikehalpikset ruostuu hetkessä karmean näköisiksi.
- Eka_Renault
Mitä sillä on väliä eihän siitä näy kun pätkä koukunvartta. Omalla kohdallani sen tarvii kestää max 3 vuotta jonka antavat takuuta, jonka jälkeen auto vaihtuu taas uuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465557Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5672045Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens811147Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758