Ennustajat hyvät?!

Kiitollinenkaikista

Kävin netissä ennustajapalstoja läpi, ketä suosittelette. Tarvitsen oikeasti hyvän näkijän. Ystäväni sai avun almix nimiseltä selvänäkijältä, mutta hänellä ei ole enää ko.näkijän yhteystietoja, eikä tiedä tekeekö enää. Eli kuka olisi vastaava oikeasti hyvä näkijä?

Älkää oikeasti suositelko huonoja tai huijareita.

6

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiskuuttalukea

kun vaan viitsit lukea näitä topiceja täältä niin löydät kyllä ihan samanlaisen keskustelun. mikset lue sieltä? kun ketjussa on reippaasti yli 200 vastausta?

• VL.Kominkinen

Kokeile Kristalliboltsia, hän on tosi hyvä. Heps-kuk-kuu-näkijä katsoo myöskin, hän saa kysyjät hetkessä piristymään

• onnähty

Päinvastoin. Nuo edellä mainitut pitää vaan kysyjää pilkkanaa, minä en lämpene ainakaan heidän näylleen. en suosittele. minukin kysymys revittiin niin rikki, että siitä tuli vaan paha mieli.

• maagikko

Suosittelen itseäni :D Olen vasta nyt aloittanut korttien luvun kevytyrittäjänä vaikkakin kavereille ja sukulaisille ja kaikenmaailman kissanristiäisissä olen lukenut kortteja jo 15 vuotta. Jos kaipaat jotakuta, joka juttelee henkien kanssa tms. niin siihen en pysty. Korteista näen selkeästi, mitä on meneillään, mutta suoraa puheyhteyttä minulla ei ole henkiin, enkä osaa sanoa, mistä vastaukset tulevat. En siis ole myöskään sitoutunut mihinkään tiettyyn uskontoon. Minulle riittää tieto, että näkemäni toteutuvat ja pystyn auttamaan ihmisiä tällä taidolla.

http://maagikko.simplesite.com/

• Kuperkeikka3
    • Hepskukkuja

Almixin tiedot löytyy Seppo Tanhuan astro.fi auttajalistalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4657
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2661
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1360
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1306
    Aihe