Haluisin vaan rakastaa sinua :')
Ei oo mitään sanottavaa
16
655
Vastaukset
- HyvänäYönä
No,.hyvää yötä ;).
Joskus vaan on paras olla hiljaa, kertomatta mitään oleellista, ettei sano mitään liikaa tai väärää.
Hyvää yötä, ja elämyksiä täynnä olevaa huomista päivää ;).- ehkövoisipuhua
Hiljaisuus voi satuttaa.
- MIkässensitestää
Hyvää yötä & Kaunniita unia. :)
- kuhmunepatja
Täällä se varmasti onnistuu, tosi onnellista aikaa täällä vietetään ;)
- Bestregadsvaansulleki
Rakasta toki meitä kaikkia palstalla olevia tuntemattomia ihmisiä.
- Wanker4life
Hyvää yötä ihastuttavalle...naiselle. se kuka sinut saa uskolliseksi on onnenpekka.
- Minäkinhäntä
Keneltä ja kenelle? :)
- Hyyväääyötä
Eräälle seikkailijalle :)
- Kumpihänon
Hyyväääyötä kirjoitti:
Eräälle seikkailijalle :)
Nainen vai mies?
- aitoriitta
Minäkin haluan rakastaa sinua. En saa sinua mielestäni vaikka olen yrittänyt kymmenen vuotta. Anna minun rakastaa sinua. Olen yrittänyt hillitä itseäni sinun perheesi vuoksi mutta oletko suhteessa vai onneton suhteessa. En ole nyt köykäisesti liikkeellä vaan kuolemanvakavasti. Rakastan sinua.
- Aitojorma
Mäkin rakastan sua kyllä.
- Tiedänmiksi
Vaikuttaa siltä että se on hyvästien paikka
- aitoriitta
Mitä tarkoitat? Nyt en kyllä ymmärrä. Olen valmis antamaan kaikkeni. En tiedä mitä tehdä.
- PohdittavaaOn
Sanottavaakin löytyy, kun oppii luottamaan toiseen. Nyt kun tilanne on mitä on niin jännitys ym. vaikuttaa sanomattomuuteen helposti. Ymmärrän tilanteen hyvin, kokemusta on :)
- mullakialkaa
jo sanat loppua kesken. Ehkä ihokontakti toimisi paremmin. Tai sitte jättäisin puhumisen sille miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144