Moikkamoi! Olen parikymppinen opiskelijatyttö joka tarvitsisi lisätienestiä opintojen ohella. En ole koskaan ennen myynyt mitään tällaista, mutta kerta se on ensimmäinenkin! Myyn alusvaatteita ja kuvia itsestäni. Jos kiinnostuit niin laita viestiä tähän tai vaikka kik:iin! Kik-nimenk on vieyeye.
T. Tyttönenvain
Haluaisitko nakukuvia seksikkäästä opiskelijatytös
erästyttönenvain
6
262
Vastaukset
Katseletko rahasta, kun runkkaan??
- erästyttönenvain
Sopii. Lisää minut kikissä? :)
Eilen sulle privasin......Vastausta puuttuu......
- erästyttönenvain
Olen uusi täällä, miten pääsen näkemään viestisi? :)
- erästyttönenvain
Sopiiko, että jokainen joka lataa puhelimeen kik-sovelluksen ja lisää minut siellä saa ilmaisen kuvan? Siellä on paljon helpompi puhua :) Tämä siis vain niille joitka muutenkin ostotarkoituksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144