Ei lääkkeitä

Simo.HK

Minulle määrättiin lääkkeitä sairastamaani skitsofrenia varten. Tämä aiheutti pahan ongelman. En saa enää yhteyttä Jumalaan, enkä Jeesukseen. Kadotin heidät.

Tämä on kauheeta.
Mitä teen.? Lopetanko lääkkeiden käytön?

6

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks.Mervi

Minulla on vastaavia kokemuksia. Lopetin lääkkeet ja sain taas yhteyden Jeesukseen.

• jatkalääkitystä

Vaikka tunne on ettei ole yhteyttä Jumalaan, niin Jumalan Sanan mukaan se yhteys on voimassa. Kannattaa pitää lääkitys, jos sillä on muuten positiivinen vaikutus sairauden oireisiin.

• jumala-tai-lääkkeet

Ei voi kohdata jumalaa, jos on lääkitty.

• essinessi23344

Luulin tulleeni ateistiksi lääkkeiden vaikutuksesta. Lopetin lääkkeet ja olen taas uskossa.

• poistoon

Kirjoittelu ja aloitus on selvää provoilua.

• Jumalanlääkäritjalää

Syö lääkkeitäsi rauhassa ja keskustele niiden vaikutuksista hoitavan lääkärisi kanssa. Sairautesi on nyt se, jota sinun pitää hoitaa ja siihen on hyvä käyttää kaikkia niitä keinoja, joita Jumala on mahdollistanut.
      Sinun tehtäväsi on nyt vain levätä Jeesuksen sylissä, siinä saat olla, sinun ei tarvitse kokea mitään erityistä; tiedät, että olet Jeesuksen sylissä ja hoidossa - lepää siinä ja hoida itseäsi. Skitsofrenia on niin vakava sairaus, että sitä pitää hoitaa kaikilla niillä keinoilla, jotka Jumala on mahdollistanut. Lääkärit ja lääkkeet ja terapeutit ovat niitä hoitomuotoja, jotka Jumala on tuonut esiin tuonkin sairauden hoidossa.
      Jumala on tarkoituksella nyt hiljaa elämässäsi, koska sairaus saattaisi vääristää Jumalan läsnäolon kokemuksenkin.
      Jumala kuitenkin kantaa sinua nyt ja saat vain levätä hänen sylissään ja olla siinä - Jeesus ei vaadi sinulta mitään - sinä olet hänelle rakas.

Nuo edelliset lausunnot, jotka sanovat, etteivät käytä lääkkeitä, ovat pelkkää tarkoituksellista pilkantekoa - Jumala sulkekoon heidän suunsa, etteivät enää valheita kylväisi ja ajaisi ihmisiä kuolemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe