No slenden tarina on outo. Epätavalliset raajat, valkone juttu pääs, eli ei oo totta. Masky ei edes oo pelottava, eikä myöskään oo. Lauhing jack on ja muistuttaa jeffii, mut totta. Jeff The Killer on totta.
Onko kauhublogi luotettava? Eipä taida ihan olla!!
8
1344
Vastaukset
- HänTekeeNuoristaRuoskan
Sinun sielustasi käydään ankaraa taistelua Jumalan tahdon ja saatanan välillä.
Haluat varmaan astua valon tilelle, Jeesus kutsuu sinua juuri tänään seuraajakseen ja saat uudestisyntyä ja sinusta tulee uusi luomus, entinen katoaa pimeyksineen ja hämäryyksineen, syntisikin tulevat valoon ja kun ne tunnustat niin saat anteeksi.
Jeesus Kristus on Herra ja Vapahtaja, mikä hyvä ja hieno asia tässä pimenevässä ajassamme.
Ikuisuus mieluummin taivaan ilossa kuin helvetin vaivoissa.
https://www.youtube.com/watch?v=lIIeGYk73cA- Anonyymi
Ihan harrypotter-tasoista höpötystä.
- MirandaUusi
Pysyn jeffin tiellä, sori ny vaa.
- MirandaUusi
Mä annan mun lapselle nimeks Jeff, vaik on vähän aikaista sanoo sillä olen 13wee. Mutta aijon antaa siis Jeff.
- Anonyymi
No eihän ne tarinat oo kaikki tietenkään totta... Kauhublogi on paras
- Anonyymi
Mikään niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään niistä.
Ai ees Bloody Mary?🙄
- Anonyymi
Jeff is so cute. MirandaUusi hyvä idea antaa lapselle nimeksi Jeff
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224