Oot niin miehekäs. Sulla on lämmin puhetapa ja hyvä kosketus. Silmäsi tuikkivat iloa. Kasvonpiirteesi on jylhät. Jos tekisit aloitteen, suostuisin. Sinussa on vetovoimaa, kai tiedät sen.
VASTUSTAMATON OLET
9
1127
Vastaukset
- älä.sit.pelästy
Kiitos, taidan tehdä aloitteen.
- JDÖJöjÖ
Ja vitut........
- meeetooo
Niin sitä vaan annetaan jännämiehen kosketella, muille laitetaan haasteita jo pelkästä katselusta.
- etuisuuksia
laatumies on erityisasemassa.
- Jamulle
Sorry pojat, tää oli mulle, aloite tulossa...
- jotainrajaahei
Jamulle kirjoitti:
Sorry pojat, tää oli mulle, aloite tulossa...
Jammulle aloite sinulta, pthyiii!!
- syljeskelijäakalletämä
jotainrajaahei kirjoitti:
Jammulle aloite sinulta, pthyiii!!
syljeskelijä akka taas palannut palstoille sylkemään toisten ketjuihin, vai liekkö pois ollutkaan. Mustasukkaisuuttaan anonyymeille viesteille ei ole onnistunut itsestään kitkemään vieläkään pois, joten yhtä sairas on kuin ennenkin tuo syljeskelijä vatipää akka.
- se_on_mulle
Nyt taitaa tulla tunkua. Pois alta ÄTMIT ja männynkävyt. Hei muru nyt takki auki, täältä tulee aisaa.
- koomineno
Hehe nyt rupes naurattaa jostain syystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134