Kahden työpaikan loukussa(ko)? Miten toimisin?

Optimistia

Kävin haastattelussa kahdessa paikassa ja saan toisesta paikasta tietää jo tällä viikolla, loppu viikosta, mutta toisesta luvattiin tieto vasta ensi viikolla. Nyt (olen kyllä liian optimistinen) mietinkin, että mikäli kävisikin niin, että saisin tällä viikolla puhelun jossa minut oltaisiin valittu ekaan paikkaan niin miten voisin pitkittää tai voisinko ylipäätään pitkittää asiaa niin, että saisin tietää tuon kakkos paikan tilanteen? Sillä ottaisin mielummin tuon kakkos (eli ensi viikolla ratkeavan paikan) paikan vastaan. Voiko pyytää jotakin miettimis aikaa tms.?

3

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peeekele

Jos olisit todellinen henkilö niin sanoisin: Luultavasti et saa kummastakaan joten voit olla huoleton.

Mutta, eikö näiden provojen tasoa saa sitten mitenkään nostettua edes ihan vähän pikkuriikkisen KORKEAMMALLE TASOLLE? Palkatkaa yli 25 vuotiaita kirjoittmaaan näitä!

• Alkup

No voi anteeksi jos nyt kysyin neuvoa, ei ollut provo tämä!!! Ja loukkasin sinua kysymyksen optimismisuudellani sinua niin kovin!!! Anna minun olla positiivinen ja varautua etukäteen vaikka sitten noinkin ”hankalaan” tilanteeseen! Ja kyllä, on hyvinkin todennäköistä, että en saa kumpaakaan paikkaa ja sinä saat siitä hyvän mielen ja minä sitten tyydyn siihen ja jatkan työnhakua! Elä sinä edelleen ikävänä ihmisenä ja minä toivon etten koskaan tapaa sinua!

• Toi8

Voit hyvin sopia työpaikasta ensimmäisen kanssa ja jos saat sen mieluisimman niin ilmoitat ettet otakaan sitä ensimmäistä, ei sen kummempaa. Pitää ajatella omaa parastaan ja jättää kyynisyys sikseen. Ja jos olet jo aloittanut ensimmäisessä niin koeajalla sitten purat työsuhteen ja aloitat toisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7155
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3998
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3473
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2187
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44