Heips! Onko kenelläkään kokemuksia regatta palace hotellista?
hotelli regatta
2
308
Vastaukset
- Siskojenkanssareissussa
Olimme sisko porukalla sielä viime syyskuussa. Petyimme täysin. Joka päivä ruokana oli samaa vanukasta kovettuneella kuorella, nuudelikeittoa ja samat kylmät kanat ja pasta eri muodoissa. Henkilökunta oli mukava mutta ruoka todella pettymys. Emme edes käyneet syömässä hotellilla ilmaiseksi, vaan etsimme ravintolaa, jotta saisimme nälän pois. Syyskuussa sunny beachillä oli jo aika kylmä ja regatta palace oli ainut hotelli mikä oli enää auki. Sen takia ruoatkin olivat varmaan niin säälittäviä. Paikka oli erittäin kuiva ja pelottavan hiljainen. Sunny beachin keskusta oli myös hyvin hiljainen. Kaikki paikat olivat kiinni ja rakennuksia purettiin. Turisteja ei näkynyt missään. Koko paikka oli sen näköinen että sielläon ollut joskus aivan jäätävät bileet ja nyt bileiden jälkeen siellä vallitsi kuolema. Mutta uskon silti että heinä-elokuu on varmasti eloisampaa.
- nazdrave
Teillä on ollut tosi huono tuuri sään suhteen ja hotellivalinnassakin. Yleensähän syyskuu on tosi kiva lomailuaika varsinkin suomalaisittain, koska silloin normaalisti on ihan lämmintä ja mukavat samettiset illat. Olen monesti lomaillut Bulgarian rannikolla vielä lokakuullakin ihan ok ilmojen vallitessa. Sunny Beach ei kylläkään kuulu mitenkään suosikki kohteisiini Bulgariassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738